მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გაეროს ბავშვთა ფონდის წარმომადგენლობის ხელმძღვანელის მოადგილემ ემი კლერსმა განაცხადა, რომ ძალიან ბევრი ბავშვი, რომელსაც არ ჰქონდა შესაბამისი მხარდაჭერა ოჯახურ გარემოში, პანდემიის დროს, სკოლების დისტანციურ რეჟიმზე გადასვლის შემდეგ, სასწავლო პროცესს ჩამორჩა
როგორც კლერსმა აღნიშნა, სკოლების დახურვა პანდემიის პირობებშიც კი, ბოლო ნაბიჯად უნდა განხილულიყო, ყველა სხვა შესაძლებლობის ამოწურვის შემდეგ.
„პანდემიას მნიშვნელოვანი უარყოფითი გავლენა ჰქონდა ბავშვების სწავლასა და განვითარებაზე მსოფლიო მასშტაბით, მათ შორის საქართველოშიც. საქართველოში საკმაოდ დიდხანს იყო სკოლები დახურული და ამან სწავლის ხარისხზე მნიშვნელოვანი უარყოფითი გავლენა მოახდინა. პანდემიის დაწყებიდან მალევე, სასწავლო პროცესი საქართველოში დისტანციურ-ჰიბრიდულ მოდელზე გადავიდა, მაგრამ რეალურად, ძალიან ბევრი მოსწავლე, რომელსაც არ ჰქონდა შესაბამისი მხარდაჭერა ოჯახურ გარემოში, ბუნებრივია, ამ სასწავლო პროცესს საკმაოდ ჩამორჩა. ჩვენ მთელი პანდემიის განმავლობაში მხარდაჭერას ვუწევდით იმ იდეას, რომ სკოლების დახურვა უნდა ყოფილიყო ყველაზე ბოლო ნაბიჯი ყველა სხვა სტრატეგიის მოსინჯვის შემდეგ და ამას ისევ გავაგრძელებთ, რადგან ის ტვირთი, რაც ბავშვებს აწევთ სკოლის დახურვის შემთხვევაში, დიდი უარყოფითი გავლენის მომხდენია.
რაც შეეხება რეკომენდაციებს, ჩვენს გვაქვს უკვე მტკიცებულებები გლობალურად და ვიცით, რომ შესაძლებელია ამ დანაკარგების ანაზღაურება, თუკი განათლების სისტემა გადადგამს შესაბამის ნაბიჯებს, რომ ცოდნის დანაკარგი ანაზღაურდეს. ამისთვის მნიშვნელოვანია შესაბამისი ღონისძიებები დაიგეგმოს".
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
2024 წლის ეროვნული გამოცდების ყველა მნიშვნელოვანი ფაქტი - ერთთვიანი პერიოდის შეჯამება Etaloni.ge-სგან
„ვისურვებდი არასდროს დავღლილიყავი ჩემი ქვეყნისა და ახალგაზრდების სამსახურში“
„საჯარო სკოლებში გამოცდილების გარეშე დასაქმება თითქმის შეუძლებელია, ამ პროფესიაში პირველი ნაბიჯი ალბათ კერძო სკოლა იქნება“