მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პედაგოგები მოსწავლეების ცოდნის დონის შესაფასებლად წლის განმავლობაში განმსაზღვრელ და განმავითარებელ შეფასებას იყენებენ.
I-IV კლასებში მხოლოდ განმავითარებელი შეფასება გამოიყენება, V კლასის მეორე სემესტრიდან XII კლასის ჩათვლით კი როგორც განმავითარებელი, ასევე განმსაზღვრელი. მოსწავლე ათქულიანი სისტემით უნდა შეფასდეს, ყველაზე დაბალი ქულა, რომელიც შესაფასებლად დაშვებულია, არის 1, ყველაზე მაღალი კი - 10.
V-XII კლასის თითოეული საგნის პედაგოგმა წლის ბოლოს მოსწავლეები განმსაზღვრელი ნიშნით უნდა შეაფასოს, თუმცა არსებობს გამონაკლისი საგნები, სადაც მოსწავლეები ქულებით არ შეფასდებიან და არც მასწავლებელს მოუწევს მათთვის წლიური ქულის გამოთვლა.
უფრო კონკრეტულად კი, V-XII კლასებში სპორტის საგნობრივ ჯგუფში გაერთიანებულ საგნებში, საგანში „საგზაო ნიშნები და მოძრაობის უსაფრთხოება“ და არჩევით საგნებში მოსწავლე შეფასდება ჩათვლის სისტემით: ჩაეთვალა/არ ჩაეთვალა. აღნიშნული საგნის მასწავლებლები განმსაზღვრელ ნიშნებს არ დაწერენ. გარდა ამისა, საფეხურის ქულის გამოთვლისას ასევე არ იანგარიშება დამატებითი სავალდებულო საგნების შეფასებები.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...