მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მოსწავლეს კლასიდან კლასში გადასვლის უფლება რომ მიეცეს, საჭიროა თითოეულ საგანში მინიმალური შეფასება მაინც დაიმსახუროს.
მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევები 5 დონის მიხედვით, ათქულიანი სისტემით ფასდება: მაღალი დონე (9-10 ქულა), საშუალოზე მაღალი (7-8 ქულა), საშუალო (5-6 ქულა), საშუალოზე დაბალი (3-4 ქულა) და დაბალი (1-2 ქულა).
კლასი დაძლეულად ჩაითვლება, თუ მოსწავლის თითოეული საგნის წლიური ქულა (დამრგვალების შემდეგ) იქნება 5.0 ან მეტი, ასევე აუცილებელია, მოსწავლეს მიღებული ჰქონდეს ჩათვლა შესაბამის საგნებში (სპორტის საგნობრივ ჯგუფში გაერთიანებულ საგნები, საგანი „საგზაო ნიშნები და მოძრაობის უსაფრთხოება“ და არჩევითი საგნები).
არა მხოლოდ კლასის, საფეხურების დასაძლევადაც აუცილებელია, მოსწავლის საფეხურის ქულა (დამრგვალების შემდეგ) იყოს 5.0 ან მეტი. ყოველ მომდევნო საფეხურზე გადასასვლელად საჭიროა, მოსწავლეს მინიმალური ქულებით მაინც ჰქონდეს დაძლეული გასული საფეხური.
თუ მოსწავლის მთელი წლის განმავლობაში მიღებული ქულები საბოლოო შეფასების დაანგარიშებისას 5.0-ზე ნაკლები იქნება, ის წლიურ შეფასებას საშემოდგომო გამოცდის საფუძველზე მიიღებს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ხელფასები სკოლებში 26-27 იანვრისთვის ჩაირიცხება“ - სამინისტროს განმარტება
„არებისთვის“ რომელ მოსწავლეებს ენიშნებათ გამოცდა და აქვს თუ არა მნიშვნელობა, საგანი ერთი სემესტრი ისწავლება თუ - ორი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აქტივობებს ჰქონდა როგორც სასწავლო-შემეცნებითი ასევე გასართობი სახე
გადაწყვეტილება სკოლამ მშობელთა კომიტეტთან შეთანხმებით მიიღო
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება