მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ირმა ხარაზიშვილი, ქარელის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბრეძის საჯარო სკოლის დირექტორი:
საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“ მონაწილეობით მოსწავლეები მოხარულები იყვნენ. ვფიქრობ, რომ ეს პროექტი როგორც მოსწავლეებს, ისე მასწავლებლებს მოტივაციას უზრდის. მიღწეული წარმატება ერთგვარი აღიარებაცაა. გამარჯვებულებს უხარიათ და დანარჩენები იმ განწყობით არიან, რომ შემდეგში წარმატება თვითონაც მოიპოვონ. ღირსეული პროექტია და მხოლოდ მივესალმები. ჩემი სკოლიდან მოსწავლეები ინტელექტ-ჩემპიონატში ადრეც მონაწილეობდნენ - სისტემატიურად ერთვებიან იმის მიუხედავად, რომ მცირეკონტინგენტიანი სკოლა ვართ, წელსაც კარგი შედეგი აჩვენეს.
ნელი მექვაბიძე, ქარელის მუნიციპალიტეტის სოფელ რუისის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი:
„ეტალონი“ ძალიან მოგვწონს, ამ პროექტს მივესალმებით. ჩვენი სკოლა ყოველთვის აქტიურად იყო ჩართული და მომავალშიც ასე იქნება. მოხარული ვიქნები, თუ ჩვენი რომელიმე მოსწავლე ქარელის მუნიციპალიტეტის „ეტალონი მოსწავლე“ გახდება. ადრე ასეთი მოსწავლე - ნოდარ გოგალაძე გვყავდა. ამ პროექტის ძალიან მადლობლები ვართ. მოსწავლეები ცდილობენ, რომ ცოდნა გაიღრმაონ. როცა „ეტალონის“ ჩემპიონატისთვის ემზადებიან, გადმოიღებენ ხოლმე წიგნებს, სადაც სხვადასხვა თემატიკის კითხვა და ინფორმაციაა განთავსებული და ეცნობიან. ძალიან მომწონს, რომ კითხვები საგნობრივადაა დალაგებული. სკოლაში ინტელექტ-ჩემპიონატის საკითხს წლებია თავად ვკურირებ. ონლაინ ტესტირებამ კარგად, ყოველგვარი შეფერხების გარეშე, ჩაიარა. აქტიურად ვაკონტროლებდი იყვნენ თუ არა ბავშვები შემოსულები.
ცირა შუბითიძე-მჭედლიძე, ქარელის მუნიციპალიტეტის სოფელ საციხურის საჯარო სკოლის დირექტორი:
მოსწავლეები ტესტირებაში მობილური ტელეფონების საშუალებით ჩაერთნენ. პროცესის მიმდინარეობისას არავითარი შეფერხება არ ყოფილა - მოსწავლეები ხალისით მუშაობდნენ. საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ მოსწავლეებს ეხმარება, ისინი, პირველ რიგში, ასეთი სახის მუშაობას ეჩვევიან, რაც შემდეგ უმაღლეს სასწავლებელშიც გამოადგებათ. მათ შესაბამისი უნარ-ჩვევებიც გამოუმუშავდებათ და ბევრ ინფორმაციასაც მიიღებენ. მოსწავლეებს შინაგანი მოტივაცია აქვთ და მონდომებულები არიან.
ალექსანდრე ავალიანი, ქარელის მუნიციპალიტეტის ზღუდერის საჯარო სკოლის დირექტორი:
ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“ ჩემი სკოლის მოსწავლეები სხვადასხვა დროს ჩაერთნენ, არავითარი შეფერხება არ ყოფილა. ვფიქრობ, რომ „ეტალონი“ ბავშვებს მოტივაციას აძლევს, ეხმარება, რომ განვითარდნენ. ასე ახალ ინფორმაციასაც იძენენ. არიან ისეთი მოსწავლეები, ვისაც სწავლა სწყურიათ, ისინი ინტელექტ-ჩემპიონატში მონაწილეობით დაინტერესებულები არიან. ჩვენი სკოლა „ეტალონში“ გასულ წლებშიც მონაწილებდა.
ლიანა ქოჩიშვილი, ქარელის მუნიციპალიტეტის სოფელ ატოცის საჯარო სკოლის დირექტორი:
მოსწავლეები ტესტირებისთვის ერთ საკლასო ოთახში შეიკრიბნენ, ერთი კომპიუტერით სარგებლობდნენ და ამიტომ ეტაპობრივად ასრულებდნენ, დამოუკიდებლად მუშაობდნენ. ჩვენც გვაინტერესებდა, როგორ გაართმევდნენ თავს და ვფიქრობ, მეტ-ნაკლებად კარგად შეძლეს ეს. ჩემი აზრით, ასეთი პროექტები უფრო ხშირად უნდა იმართებოდეს, ტელევიზიები უნდა აშუქებდნენ და რამდენჯერმე იმართებოდეს. ასე ბავშვები უფრო მეტად გააქტიურდებიან, რადგან ასეთ სასწავლო აქტივობებს მოკლებული არიან. მოსწავლეები „ეტალონში“ ხალისით ერთვებიან, მოსწონთ, უხარიათ. ამ პროექტს მხოლოდ მივესალმები.
ასევე იხილეთ:20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა