მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სკოლების ავტორიზაციასთან დაკავშირებით კიდევ ერთხელ ისაუბრა განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის პირველმა მოადგილემ, თამარ მახარაშვილმა და აღნიშნა, რომ სკოლებს მეტი თავისუფლება ექნებათ ეროვნული სასწავლო გეგმით დასახული მიზნების მისაღწევად.
„სკოლას უნდა ჰქონდეს გააზრებული თავისი მისია, ხედვა, თავისი ლოკაცია, ადგილი, სპეციფიკა და ჩვენ ამ სტანდარტებით სკოლას საშუალებას ვაძლევთ თვითშემოქმედებაც გვაჩვენოს. ის რაც არის ეროვნული სასწავლო გეგმით დადგენილი პროგრამა და ბაზა, რომელსაც ის უნდა წაყვეს.. მას ეძლევა საშუალება თავისი კონკრეტული მიდგომებით განახორციელოს სასწავლო პროცესი... თავისუფლება შეგვაქვს ჩვენ ამ პროცესში...
ამასთან, პირველად მოხდება რომ სკოლის კონტექტსში შეფასდება ადამიანური რესურსების საჭიროება. მასწავლებლის სახლი უამრავ ტრენინგს ატარებს სკოლებში, მაგრამ ეს ტრენინგები არის ზოგადი ხასიათის. ჩვენ, რა თქმა უნდა, ვიგებთ კონკრეტულ სკოლას რა ჭრდება, მაგრამ ავტორიზაცია, პირდაპირ წიაღში შევა თითოულ სკოლასთათან რა ადამიანური რესურსში რა გამოწვევებია. მოხდება მუშაობა თითული სკოლის კონტექსტში“,- განაცხადა მახარაშვილმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ხელფასები სკოლებში 26-27 იანვრისთვის ჩაირიცხება“ - სამინისტროს განმარტება
„არებისთვის“ რომელ მოსწავლეებს ენიშნებათ გამოცდა და აქვს თუ არა მნიშვნელობა, საგანი ერთი სემესტრი ისწავლება თუ - ორი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აქტივობებს ჰქონდა როგორც სასწავლო-შემეცნებითი ასევე გასართობი სახე
გადაწყვეტილება სკოლამ მშობელთა კომიტეტთან შეთანხმებით მიიღო
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება