მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სასწავლო წლის ბოლოს IV კლასის დამრიგებელმა, საკუთარი და სხვა მასწავლებლებისაგან მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე, თითოეულ მოსწავლეზე შემაჯამებელი წერილობითი შეფასება უნდა დაწერონ.
წერილობითი დახასიათების დაწერას პედაგოგებს ეროვნული სასწავლო გეგმა ავალდებულებს. მასში უნდა აღინიშნოს მოსწავლის აკადემიური მიღწევები, როგორ სძლევს მოსწავლე ამა თუ იმ საგანში სასწავლო პროგრამას, რა მიმართულებით სჭირდება დახმარება და ა.შ.
შემაჯამებელი წერილობითი შეფასება, სადაც დამრიგებელი დეტალურად აღწერს მოსწავლის შესაძლებლობებს, მხოლოდ მე-4 კლასში იწერება, ხოლო I,II,III კლასებში პედაგოგმა მოსწავლეთა მოკლე შეფასებები უნდა მოამზადოს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით, დაწყებით კლასებში, I-IV კლასებსა და V კლასის პირველ სემესტრში მხოლოდ განმავითარებელი შეფასება გამოიყენება. ამ კლასებში წლის ბოლოს საგნის მასწავლებლებმა უნდა დაწერონ მოსწავლის მოკლე წერილობითი შეფასება, რომელშიც დაახასიათებს მოსწავლეს, აღნიშნავს მის წარმატებებს და მიუთითებს, რაში სჭირდება მოსწავლეს დახმარება საკუთარი შესაძლებლობების უკეთ გამოსავლენად.
IV კლასის დამრიგებელმა კი, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, თითოეულ მოსწავლეზე შემაჯამებელი წერილობითი შეფასება საკუთარი და სხვა მასწავლებლებისაგან მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე, უნდა დაწერონ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ