მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნანი ცივაძე, ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქალაქ ქობულეთის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი:
უპირველეს ყოვლისა, მინდა „ეტალონს“ მადლობა გადავუხადო, რომ მსგავსი ინტელექტუალური შეჯიბრება იმართება. რაც შეეხება კონკურსის მიმდინარეობას, კლასის ხელმძღვანელებმა თავიანთ მოსწავლეებს ჩემპიონატის შესახებ ინფორმაცია და შეხვედრათა ლინკი დროულად მიაწოდეს. მოსწავლეებმა თქვეს, რომ შეკითხვები მარტივი არ ყოფილა, აქედან გამომდინარე, ჩვენი სიხარული დიდია, რადგან მეორე ეტაპზე გადასული ორი მოსწავლე გვყავს. აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ ნებისმიერი აქტივობაში მოსწავლე გამარჯვებულია, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლის როგორც ინტელექტუალური, ისე შემოქმედებითი უნარების გაუმჯობესებას. არის ის ფაქტორიც, რომ გამარჯვებულები უფრო მოტივირებულები ხდებიან და ბევრ კონკურსში წარმატებით ერთვებიან. როდესაც კლასში გამარჯვებული გყავს, დანარჩენი მოსწავლეების ინტერესი და მოტივაციაც იზრდება. ჩვენ სხვადასხვა კონკურსში გამარჯვებული ბევრი მოსწავლე გვყავს, მათ აქტივობებში სკოლაც ხელს უწყობს. მადლობას ვუხდი „ეტალონს“ იმისთვის, რომ ასეთ საინტერესო კონკურსს მართავს. მეორე ეტაპზე გადასული მოსწავლეები ძალიან კარგები არიან და მათი წარმატების იმედი გვაქვს.
ეთერ ძიძიგური, ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ სკურას საჯარო სკოლის დირექტორი:
ჩემი სკოლის მოსწავლეები საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“ ყოველ წელს დიდი მონდომებითა და ინტერესით მონაწილეობენ. ამჯერადაც ჩაერთნენ ტესტირებაში და ძალიან კმაყოფილები იყვნენ. ვფიქრობ, რომ „ეტალონი“ შესანიშნავი პროექტია, რომელიც მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებაზე ზრუნავს. ბავშვები მოტივირებულები არიან, რომ უფრო მეტი ლიტერატურა წაიკითხონ, იმეცადინონ და საკუთარი შესაძლებლობების გაუმჯობესებაზე იმუშაონ. ტესტირების პროცესი კარგად წარიმართა, მოსწავლეები სკოლიდან ჩაერთნენ, ინტერნეტიც ნორმალურად მუშაობდა. მადლობა „ეტალონს“ ამ პროექტისათვის.
ნათელა ტაკიძე, ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩაისუბნის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი:
„ეტალონით“ მოსწავლეები ძალიან არიან დაინტერესებული, სიამოვნებითა და ხალისით მონაწილეობენ. მათ ამის მოტივაციაც აქვთ. რაც შეეხება ონლაინ ტესტირების პროცესს, ის ობიექტურად, გამჭვირვალედ, ყოველგვარი შეფერხებების გარეშე მიმდინარეობდა. მოსწავლეებს „ეტალონში“ მონაწილეობა გამოცდილებას აძლევს, ცოდნას უღრმავებს. ბავშვებისთვის, პანდემიის პირობებში, ასეთი კონკურსები ნამდვილად გადამრჩენელი, ერთადერთი ნათელი წერტილი იყო.
რამინ ხინიკაძე, ჯემალ ქათამაძის სახელობის ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ციხისძირის საჯარო სკოლის დირექტორი:
ჩემს სკოლაში „ეტალონით“ დაინტერესება ძალიან მაღალია. უნდა აღვნიშნო, რომ მოსწავლეები izrune.ge-ს ტესტებსაც აქტიურად ასრულებენ. ინტელექტ-ჩემპიონატშიც დიდი ენთუზიაზმით დარეგისტრირდნენ. ერთი ფაქტორი ის იყო, რომ არ ვიცოდით კითხვებზე პასუხის გასაცემად თუ განსაზღვრული დრო გვქონდა. ამიტომ მოსწავლეებმა ზოგ კითხვას ვერ უპასუხეს. ამის მიუხედავად, მეორე ეტაპზე 9 მოსწავლე მაინც გადავიდა, კმაყოფილები არიან და ნახევარფინალს ველოდებით. ტესტები საინტერესო იყო, ყველა საგანს მოიცავდა, მოსწავლეებს მოეწონათ და შესაბამისად კარგია. კმაყოფილები და მადლიერები ვართ. ტესტირებებით ბავშვები თავიანთ ცოდნას ამოწმებენ და რწმუნდებიან, რომ ზოგადი განათლება აქვთ.
ნატო შამილიშვილი, ბადრი ბერანძის სახელობის ქალაქ ქობულეთის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი:
ძალიან კარგი და მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებასა და თვითდამკვიდრებაზე ორიენტირებული პროექტია „ეტალონი“. სამომავლოდ, ვისურვებდი, რომ სკოლები კიდევ უფრო გააქტიურდნენ, რადგან ეს საჭიროა. მოსწავლეთა დაინტერესება ძალიან მაღალი იყო, თუმცა ზოგიერთს ჩართვა გაუჭირდა, რადგან ინტერნეტის პრობლემა ჰქონდათ. ჩემი სკოლის მოსწავლეები ამ პროექტში ადრეც მონაწილეობდნენ, სხვათა შორის, წარმატებასაც ვაღწევდით, „ეტალონში“ ერთ-ერთი პირველი გამარჯვებული ჩვენი სკოლის მოსწავლე იყო.
თეა ზოიძე,ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ აჭყვას საჯარო სკოლის დირექტორის მ/შ:
ჩემი სკოლის მოსწავლეები „ეტალონის“ ტესტირებაში ჩაერთნენ. მათთვის ერთადერთი დაბრკოლება დროის ფაქტორი იყო, მითხრეს, რომ ცოტა მეტ დროს ისურვებდნენ თითოეულ კითხვაზე. ჩვენთან სოფელია და ცოტა ინტერნეტის პრობლემაც იყო. მოსწავლეები მხრიდან, ინტერესი იყო, ვინც ახლა მონაწილეობდა ტესტირებაში, პირველად ჩაერთნენ „ეტალონში“, აქედან გამომდინარე, მათთვის ცოტა უცხო იყო. ვფიქრობ, რაც უფრო მეტი იქნება მსგავსი ჩემპიონატები, მით უფრო უკეთესია მოსწავლეებისთვის. აღსანიშნავია, რომ ყველა დონის მოსწავლის შესაძლებლობა უნდა იყოს გათვალისწინებული
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა