მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ერთიანი ეროვნული გამოცდების ჩატარების დრო ახლოვდება. მიუხედვად იმისა, რომ აბიტურიენტებს საბოლოოს არჩევანის გასაკეთებლად კიდევ დიდი დრო აქვთ გთავაზობთ, ინფორმაციას ბოლო წლებში ერთ-ერთ მოთხოვნად პროგრამასთან (მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული 300 კრედიტიანი პროგრამა) დაკავშირებით არსებულ დეტალურ ინფორმაციას - რომელ უნივერსიტეტებს აქვთ გამოცხადებული პროგრამაზე მიღება, კონკრეტულად რა მიმართულებით, რამდენი ადგილი აქვთ გამოყოფილი, რა ღირს აღნიშნულ პროგრამაზე სწავლა...
აქვე გეტყვით იმასაც, რომ მასწავლებლის ინტეგრირებულ პროგრამაზე სწავლა 12 სხვადასხვა უნივერსიტეტში შეგიძლიათ, პროგრამის ღირებულება კი თითოეულ მათგანზე 2250 ლარს არ აღემატება.
რომელ უნივერსიტეტბი აცხადებენ 2022-2023 სასწავლო წელს ინტეგრირებულ პროგრამაზე მირებას და რამდენი მისაღები ადგილი აქვთ გამოცხადებული:
ივანე ჯავახშივილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი:
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა - 100;
მულტილინგვური განათლება - დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო- მისაღები ადგლიების რაოდენობა 50.
ილიას სახელმწოფო უნივერსიტეტი:
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა - ადგილების რაოდენობა 50;
აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა „ დაწყებითი განათლება“ (ქუთაისი) - მისაღები ადგილების რაოდენობა 200.
სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი :
მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა 100.
სამცხე-ჯავახეთის სახელმწოფო უნივერსიტეტი:
მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა 60.
იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი:
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა40.
შოთა მესხიას ზუგდიდის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი:
ზოგადი განათლების დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა - 10.
ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერისტეტი:
ზოგადი განათლების დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა - 80.
კავკასიის უნივერსიტეტი:
ზოგადი განათლების დაწყებითი საფეხურის (I-VI კლსაები) მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა- 30.
გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი:
ზოგადი განათლების დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა - 60.
საქართველოს საპატრიაქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი:
ზოგადი განათლების დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა - 112.
საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ანდრია პირველწოდებულის სახელობის ქართული უნივერსიტეტი:
მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა(ისტორია-გეოგრაფია-მოქალაქეობა) - მისაღები ადგილების რაოდენობა - 70;
მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა (ქართული ენა და ლიტერატურა; ინგლისური ენა; ქართული, როგორც მეორე ენა) - მისაღები ადგილების რაოდენობა-70.
ევროპის უნივერსიტეტი:
საბაზო/საშუალო საფეხურის მათემატიკის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა - 30;
საბაზო/საშუალო საფეხურის ფიზიკის, ქიმიის და ბიოლოგიის მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანამანალებლო პროგრამა - მისაღები ადგილების რაოდენობა-30.
ყველა სხვა დამატებითი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ გადახვიდეთ ბმულზე და გეცნოთ ცნობარს აბიტურიენტებისთვის.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...