მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
1. უცხოეთში მიღებული განათლების აღიარების შესახებ ცენტრში შემოსული განცხადებისა და თანდართული დოკუმენტაციის შესწავლა და განცხადების მოქმედი კანონმდებლობის მოთხოვნებთან შესაბამისობის დადგენა; 2. ცენტრის შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულებთან, საქართველოში და მის ფარგლებს გარეთ არსებულ ორგანიზაციებთან კომუნიკაცია საჭირო ინფორმაციის მოძიების მიზნით; 3. ადმინისტრაციული წარმოების ფარგლებში შუალედური კორესპონდენციების მომზადება; 4. უცხოეთში მიღებული განათლების აღიარების/უარის თქმის შესახებ გადაწყვეტილების პროექტის მომზადება; 5. უცხოეთში მიღებული განათლების აღიარების ბათილად ცნობის შესახებ დოკუმენტის მომზადება; 6. უცხოეთის საგანმანათლებლო დაწესებულების სტატუსის შესახებ ცნობის პროექტის მომზადება; 7. ENIC-NARIC- ის წარმომადგენლის ფუნქციის შესრულება; 8. ENIC-NARIC-ის ქსელიდან საჭირო ინფორმაციის გამოთხოვა; 9. ENIC-NARIC-ის ეგიდით საქართველოში წარმოებული სხვა საქმიანობების/ღონისძიებების კოორდინირება; 10. ფიზიკურ და სხვა დაინტერესებულ პირთათვის უცხოეთში მიღებული განათლების აღიარების საკითხებთან დაკავშირებით კონსულტაციების გაწევა; 11. უცხოეთში მიღებული განათლების აღიარების საქმისწარმოების ფარგლებში უცხოეთიდან შემოსული ინგლისურენოვანი კორესპონდენციების არაოფიციალური, მოკლე თარგმანის განხორციელება, რომელიც შეიცავს გადაწყვეტილების მისაღებად საჭირო ინფორმაციას; 12. წინასწარი თანხმობის პროექტის მომზადება, გაცვლითი პროგრამის ფარგლებში გავლილი კრედიტების აღიარების შესახებ; 13. უცხოეთში მდებარე საგანმანათლებლო დაწესებულებების სტატუსის შესახებ ინფორმაციის მოძიება; 14. არასტანდარტული განცხადების სამართლებრივი კუთხით დამუშავება, შესაბამისი ნორმატიული აქტების/ინფორმაციის მოძიების და წერილობითი პასუხის პროექტის მომზადების კოორდინირება; 15. საქართველოს მოქმედი სამართლებრივი აქტების შესაბამისად ცენტრში შემოსულ კორესპონდენციებზე დროული რეაგირება; 16. ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება, რომლებიც არ ეწინააღმდეგება საქართველოს მოქმედ კანონმდებლობას.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ