მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის დირექტორმა სოფიო გორგოძემ უმასპინძლა აზერბაიჯანის რესპუბლიკის სახელმწიფო საგამოცდო ცენტრის სტრატეგიის დეპარტამენტის უფროსს ვალი ჰუსეინსა და სამართლის, პოლიტიკის დაგეგმვისა და სტრატეგიის მიმართულებების ხელმძღვანელს ელნურ აბასოვს.
უკვე მესამე წელია ორმხრივი თანამშრომლობის ფარგლებში შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი აზერბაიჯანის რესპუბლიკის სკოლებისათვის ქართული ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო ტესტებს ამზადებს მე-9 და მე-11 კლასების მოსწავლეების გამოსაშვები გამოცდებისათვის. თავის მხრივ, აზერბაიჯანის რესპუბლიკის სახელმწიფო გამოცდების ცენტრმა ქართულ მხარეს გადასცა დავალებათა ბანკი, რომლის საშუალებითაც შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრმა მოამზადა საკვალიფიკაციო გამოცდა აზერბაიჯანული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელთათვის.
შეხვედრაზე საუბარი შეეხო სფეროში არსებულ გამოწვევებსა და სამომავლო გეგმებსაც. შეფასების და გამოცდების ეროვნული ცენტრი აზერბაიჯანელ კოლეგებთან ერთად ახლო მომავალში თანამშრომლობის კიდევ უფრო გაღრმავებას გეგმავს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ხელფასები სკოლებში 26-27 იანვრისთვის ჩაირიცხება“ - სამინისტროს განმარტება
„არებისთვის“ რომელ მოსწავლეებს ენიშნებათ გამოცდა და აქვს თუ არა მნიშვნელობა, საგანი ერთი სემესტრი ისწავლება თუ - ორი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აქტივობებს ჰქონდა როგორც სასწავლო-შემეცნებითი ასევე გასართობი სახე
გადაწყვეტილება სკოლამ მშობელთა კომიტეტთან შეთანხმებით მიიღო
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება