მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს პროკურატურამ სამსახურებრივი მდგომარეობის გამოყენებით, დიდი ოდენობით თანხების მითვისების ფაქტზე, ადიგენის მუნიციპალიტეტის სოფელ დერცელის საჯარო სკოლის ყოფილი ბუღალტერი დააკავა.
მან 2019-2021 წლებში, სამსახურებრივი მდგომარეობის გამოყენებით, სკოლის საბანკო ანგარიშიდან საკუთარ ანგარიშზე გადარიცხა და მიითვისა დიდი ოდენობით თანხა - 142 629,7 ლარი, რომელიც აზარტულ თამაშებში და სხვადასხვა კომერციულ და გასართობ ობიექტებში გამოიყენა.
როგორც Etaloni.ge-სთან სკოლის დირექტორი მერაბ ბერიძე ამბობს, ეს ბუღალტერი სკოლაში 2016 წლის მაისიდან მუშაობდა და თავიდან, დაახლოებით, 2 წელი რაიმე გარღვევა არ ჰქონია.
„2018 წლის ჩათვლით საერთოდ არანაირი გარღვევა არ ჰქონია, 2019-დან ნელ-ნელა, შეუმჩნევლად დაიწყო. მერე გაამსხვილა და მივიდა იმ თანხამდე, რაც უკვე ცნობილია. ეტაპობრივად შეგროვდა ეს თანხა, ერთიანად არ გადაურიცხავს“,- ამბობს სკოლის დირექტორი.
ბიუჯეტიდან თანხის მითვისების ფაქტი სკოლის დირექტორმა 2021 წლის მაისში მაშინ აღმოაჩინა, როდესაც ბუღალტერს კონკრეტულ ანგარიშზე თანხის გადარიცხვა სთხოვა. როგორც მერაბ ბერიძე ამბობს, მას შემდეგ, რაც თანხა არ აისახა, დაინტერესდა, თუ რა ხდებოდა და ბანკში მივიდა. ამონაწერი მოითხოვა, სადაც ჩანდა, რომ ბუღალტერი ფულს თავის ანგარიშზე რიცხავდა.
მერაბ ბერიძის თქმით, 142 629,7 ლარი წლების განმავლობაში დაგროვდა და ეს თანხა მას ერთიანად არ გადაურიცხავს.
„მქონდა გადასარიცხი თანხა, დავურეკე ბუღალტერს, ეს იყო 2021 წლის მაისი, რიცხვი კონკრეტულად არ მახსოვს. თანხა არ ჩაირიცხა, დავინტერესდი, მივედი ბანკში, გავაკეთე ამონაწერი და თანხა, ფაქტობრივად, აღარ იყო, გატანილი ჰქონდა. ამონაწერში გამოჩნდა, რომ ყველგან მითითებული იყო თავისი ანგარიშს ნომერი. მივმართე ზემდგომს, დაიწყო გამოძიება და როგორც ხედავთ, დასასრულს უახლოვდება“,- განაცხადა სკოლის დირექტორმა მერაბ ბერიძემ.
დაკავებულს ბრალდება საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსის 182-ე მუხლის მე-2 ნაწილის „დ“ და მე-3 ნაწილის „ბ“ ქვეპუნქტით წარედგინა (სამსახურებრივი მდგომარეობის გამოყენებით, დიდი ოდენობით ფულადი თანხის მითვისება), რაც სასჯელის სახედ და ზომად 7-დან 11 წლამდე თავისუფლების აღკვეთას ითვალისწინებს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ