მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ მიზანი მოსწავლეებში განათლების ხელშეწყობა, მოტივაციის გაზრდა და წახალისებაა. ტრადიციადქცეულ ინტელექტუალურ კონკურსში მოსწავლეები მთელი ქვეყნიდან ერთვებიან. ტესტირება 2022 წელს დისტანციურ ფორმატში მიმდინარეობს.
19 მაისს კონკურსის პირველი ეტაპი ლანჩხუთელი მოსწავლეებისთვის ჩატარდა. ინტელექტუალურ შეჯიბრში ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები ჩაერთნენ.
კონკურსის ყველა მონაწილე მოსწავლე „ეტალონის“ სპეციალური სახელობითი ონლაინ სიგელით დაჯილდოვდა. ინტელექტუალური კონკურსი ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის მერიის, მერიის განათლების, კულტურის, სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა სამსახურისა და ლანჩხუთის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის მხარდაჭერით იმართება.
კონკურსის პირველი ეტაპის შედეგების მიხედვით შეირჩა 67 მოსწავლე, რომლებიც ერთმანეთს მეორე ეტაპზე - „ლანჩხუთის ეტალონი მოსწავლის“ ტიტულისთვის შეეჯიბრებიან. კონკურსის II ეტაპი 20 მაისს 10:00 საათიდან 16:00 საათამდე ასევე დისტანციურ რეჟიმში გაიმართება.
კონკურსის მნიშვნელობასა და მიმდინარეობაზე ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლების დირექტორები etaloni.ge-სთან საუბრობენ.
თამარ თოხაძე, ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ახალსოფლის საჯარო სკოლის დირექტორი:
ინტელექტ-ჩემპიონატში ყოველწლიურად ვმონაწილეობთ. ჩემი მოსწავლეები მუნიციპალიტეტის მასშტაბით საუკეთესო ათეულშიც მოხვედრილან. „ეტალონში“ მონაწილეობა მოსწავლეებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი და საინტერესოა. წლების წინ ჩვენი სკოლის მოსწავლე „საქართველოს ეტალონი მოსწავლე“ გახდა. მან ჩვენთან დაამთავრა 9 კლასი, შემდეგ სხვა სკოლაში გადავიდა და „ეტალონში“ იმ სკოლის სახელით მონაწილეობდა. ჩვენთვის მისი გამარჯვება ძალიან დიდი სტიმული იყო და ეს ბავშვებთან ყოველთვის მაგალითად მოგვყავს. რაც შეეხება ტესტირების პროცესს, შეფერხებების გარეშე ჩაიარა, თუმცა უნდა აღვნიშნო, რომ ზოგიერთ კითხვაზე მოსწავლეებს დრო არ ეყოთ. ამის გამო შედეგიც არ არის ისეთი, როგორსაც ველოდი.
შორენა მუკბანიანი, ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჯურუყვეთის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი:
ჩემი სკოლიდან ინტელექტ-ჩემპიონატში ერთი მოსწავლე მონაწილეობდა. პროცესმა ნორმალურად ჩაიარა, ყოველგვარი შეფერხების გარეშე. „ეტალონში“ მონაწილეობა მოსწავლეებისთვის ძალიან საინტერესო და მნიშვნელოვანია. ჩვენ ინტელექტ-ჩემპიონატში ყოველწლიურად აქტიურად ვერთვებით. ვფიქრობ, რომ მასში მიღწეული წარმატება მოსწავლეებზე დადებითად აისახება. მათ მოტივაცია ეძლევათ და თავიანთი ცოდნის გამოცდის შესაძლებლობა აქვთ. მე „ეტალონით“ ძალიან კმაყოფილი ვარ.
ტარიელ ჯიჯიეშვილი, ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღრმაღელის საჯარო სკოლის დირექტორი:
„ეტალონში“ მოსწავლეები დიდი მონდომებით ჩაერთნენ, დაინტერესება ძალიან მაღალი იყო. ტესტირების პროცესმაც კარგად ჩაიარა. ჩემპიონატში მიღწეული წარმატების შემდეგ ბავშვებს მეტი მოტივაცია აქვთ. ჩემი დამოკიდებულება „ეტალონის“ მიმართ დადებითია. მინდა აღვნიშნო, რომ დაინტერესება ისეთი მაღალი იყო, როგორსაც მეც არ ველოდი.
ამირან დობორჯგინიძე, ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნიგვზიანის საჯარო სკოლის დირექტორი:
ჩვენი სკოლა ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“ ყოველწლიურად მონაწილეობს. ახლაც საკმაოდ ბევრი მოსწავლე ჩაერთო. ზოგიერთ მათგანს ტესტირების გავლა ცოტა გაუჭირდა, რაც, ჩემი აზრით, პანდემიის ბრალია. მეორე ეტაპზე 2 მოსწავლე გადავიდა, ისინი მე-9 და მე-11 კლასის მოსწავლეები არიან. ზუსტად „ეტალონზე“ ვლაპარაკობდით დილით სამასწავლებლოში. „ეტალონის“ დანიშნულებაა გამოავლინოს ის მოსწავლეები, რომელთაც მაღალი ინტელექტი აქვთ და თავიანთი შესაძლებლობების წარმოჩენა სურთ. ვფიქრობ, რომ შემდეგ ჯერზე იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც ახლა ტესტის გავლა გაუჭირდათ, კარგი შედეგი ექნებათ. ახლა მეორე ეტაპს ველოდებით და წარმატების იმედი გვაქვს.
თამაზ კილაძე, ლანჩხუთის N1 საჯარო სკოლის დირექტორი:
ნებისმიერი ინტელექტუალური კონკურსი, რომელშიც მოსწავლე დამოუკიდებლად მონაწილეობს, მათთვის სასარგებლოა. ამას მოსწავლეც დიდი ინტერესით ეკიდება, რადგან ის მის განმსაზღვრელ შეფასებაზე არ აისახება. მოსწავლეები „ეტალონში“ საკუთარი ინიციატივით რეგისტრირდებიან. რამდენიმე ჩვენი მოსწავლე ისე იყო დარეგისტრირებული, რომ ჩვენ საერთოდ არ ვიცოდით და შემდეგ გავარკვიეთ. რომელი ღონისძიებაც სკოლაში იმართება, ობიექტურია, ბავშვმაც იცის, რომ საკუთარ თავს ამოწმებს და დამოუკიდებლად მუშაობს. მოსწავლეს, რომელიც „ეტალონში“ მონაწილეობს, შინაგანი მოტივაცია აქვს და რა თქმა უნდა, თუკი ის წარმატებას მიაღწევს, ეს უკვე სტიმულის მიმცემია და სიამაყის გრძნობას უჩენს. ჩემი სკოლიდან მეორე ეტაპზეც გადავიდნენ და ვნახოთ, რა შედეგს დადებენ.
ასევე იხილეთ:
ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის II ეტაპის მონაწილე მოსწავლეთა სია - ეტალონი
ლანჩხუთელი მოსწავლეების საყურადღებოდ - „ეტალონი“ დისტანციურ რეჟიმში გაიმართება
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა