„ინტელექტ-შეჯიბრი ხელს უწყობს მომავალი თაობის განვითარებას“ - საჩხერეში „ეტალონის“ შესარჩევი ტური ჩატარდა
20-03-2018
დაკოპირებულია
-
+
საჩხერის სკოლებში „ეტალონის“ შესარჩევი ტური ჩატარდა.
„ეტალონის“ პირველი ტურის ორგანიზებაში საჩხერის რესურსცენტრისა და სკოლების წარმომადგენლები იყვნენ ჩართულები.
ტესტირების დღესთან დაკავშირებით, საჩხერის ყველა სკოლა წინასწარ იყო ინფორმირებული.
ტესტირება სკოლებში „ეტალონიდან“ მიწოდებული ტესტებისა და ინსტრუქციის შესაბამისად ჩატარდა.
მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასებს სხვადასხვა ტესტი დაურიგდათ.
საჩხერის მერიის წარმომადგენელი ხათუნა ქველაძე:
„ეტალონი“ ყველასთვის მნიშვნელოვანი პროექტია. ამაზე პროექტში მოსწავლეთა მაღალი ჩართულობაც მეტყველებს. „ეტალონით“ დაინტერესებულები არიან ჩვენი ახალგაზრდები. ინტელექტ-შეჯიბრი ხელს უწყობს მომავალი თაობის განვითარებას. ყველანი ვდელობით ხვალიდელ ღონისძებას“.
საჩხერის რესურსცენტრის უფროსი ცისმარ მაჭარაშვილი:
„მინდა აღვნიშნო, რომ მოსწავლეები ყოველ წელს ელოდებიან „ეტალონის“ ჩატარებას - თავიანთი სასკოლო ცხოვრების ამ მნიშვნელოვან ეტაპს. ასე იყო ახლაც. მაღალი აქტივობითა და ჩართულობით ჩატარდა ინტელექტ-ჩემპიონატის შესარჩევი ტური. ყველა სკოლა ჩაერთო. რამენიმე სკოლის მოსწავლეები გამოკვეთილი ლიდერები არიან. იმედია გვაქვს, წარმატებით იასპარეზებენ მეორე ტურში. „საჩხერის ეტალონის მოსწავლის“ გამოსავლენი ღონისძება ჭორვილის საჯარო სკოლაში იმართება. სკოლის მთელი კოლექტივი აქტიურ სამზადისშია. ველოდებით ხვალინდელ დღეს.“
საჩხერის N1 საჯარო სკოლის დირექტორი და „ეტალონის“ პედაგოგი ირმა კაპანაძე:
„ინტელექტ-ჩემპიონატში მოსწავლეთა ჩართულობა შარშანდელთან შედარებით წელს უფრო მაღალი იყო. შესარჩევი ტური ობიექტურად და წესების დაცვით ჩავატარეთ. ჩვენი სკოლიდან მე-2 ტურში 4 მოსწავლე გავიდა. „ეტალონი“ ძალიან კარგი პროქტია. ინეტელექტ-შეჯიბრი მოსწავლეებს საშუალებას აძლევს, ცოდნა შეამოწმონ.“
პერევის საჯარო სკოლის დირექტორი გურამ შუკაკიძე:
„ეტალონის“ შესარჩევმა ტურმა ძალიან კარგად ჩაიარა. მოსწავლეები დაინეტერსებულები არიან ამ პროექტით. ყოველთვის მივესალმებით ინტელექტ-ჩემპიონატის ჩატარებას და სიამოვნებით ჩავერთვებით მასში. ხვალინდელ ღონისძიებაში ჩვენი სკოლიდან 3 მოსწავლე მონაწილეობს. წარმატებებს ვუსურვებ მათ.“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“