მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კონფლიქტით დაზარალებულ და იძულებით გადაადგილებულ მოსწავლეთა სკოლის გარემოში ინტეგრაციის მხარდასაჭერად, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისა და გაეროს ბავშვთა ფონდის თანამშრომლობით, რიგით მეოთხე ვებინარი გაიმართა.
ვებინარის თემა: არაფორმალურ აქტივობებში მოსწავლეთა ჩართვისა და სოციალურ-ემოციური სწავლის ხელშეწყობა.
ვებინარის ფარგლებში განხილულია სოციალურ-ემოციური სწავლის ჩარჩო და კომპონენტები:
თვითშემეცნების, თვითმართვის, სოციალური ცნობიერების, ურთიერთობებისა და პასუხისმგებლობიანი გადაწყვეტილების მიღების უნარების განვითარება, არაფორმალური აქტივობების დაგეგმვა მოსწავლეთა სოციალური და ემოციური უნარების განვითარების ხელშესაწყობად.
ვებინარები განკუთვნილია მასწავლებლებისა და სკოლაში მომუშავე სხვა სპეციალისტებისათვის, რომელთაც ყოველდღიური კონტაქტი აქვთ ბავშვებთან, ზრუნავენ მათ განათლება-განვითარებაზე და შეუძლიათ მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანონ კონფლიქტით დაზარალებული ან/და იძულებით გადაადგილებული ბავშვების სკოლასთან ინტეგრაციის პროცესში.
მოწვეული სტუმარი - დემოკრატიული მოქალაქეობის ექსპერტი, ევროპის საბჭოს განათლების კომიტეტის წევრი - ნათია ნაცვლიშვილი.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ვინ ვერ იმუშავებს საბავშვო ბაღში - აკრძალვა, რომელიც ყველა სკოლამდელ დაწესებულებაზე ვრცელდება
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
️გიმნაზია ულოცავს მოსწავლეებს წარმატებას და წინსვლასა და ახალი მწვერვალების დაპყრობას უსურვებს
მწერლის ერთ-ერთი პირველი ფსევდონიმი „რაზიკოვი“ იყო... ლუკა რაზიკაშვილმა ვაჟა-ფშაველას ფსევდონიმით ხელმოწერა 1885 წელს დაიწყო