მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქალაქ თბილისის №39 საჯარო სკოლა - ქ. თბილისი, გლდანის I მ/რ;
ქალაქ თბილისის №103 საჯარო სკოლა - ქ. თბილისი, მესხეთის ქ. №72;
ქალაქ თბილისის №117 საჯარო სკოლა - ქ. თბილისი, თრიალეთის ქ. №7;
ქალაქ თბილისის №133 საჯარო სკოლა - ქ. თბილისი, ვარდისუბნის ქ. №8;
ქალაქ თბილისის №175 ა/ბ საჯარო სკოლა - ქ. თბილისი, მუხიანის მე-3 მ/კ.;
ქალაქ თბილისის №177-ე საჯარო სკოლა - ქ. თბილისი, გლდანის მე-5 მ/რ;
ქალაქ თბილისის №191 საჯარო სკოლა - ქ. თბილისი, დავით ჯაბიძის ქ. №30;
აკაკი წერეთლის სახელობის ქალაქ ქუთაისის N1 საჯარო სკოლა - ქ. ქუთაისი, ცისფერყანწელთა ქ. №6;
ქალაქ ქუთაისის №17 საჯარო სკოლა - ქ. ქუთაისი, ნიკეას №44;
ანდრია რაზმაძის სახელობის ქალაქ ქუთაისის № 41 ფიზიკა-მათემატიკური საჯარო სკოლა - ქ. ქუთაისი, რუსთაველის ქ. №127;
ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქალაქ ბათუმის №1 საჯარო სკოლა - ქ. ბათუმი, დ. თავდადებულის 47;
ქალაქ ბათუმის №10 საჯარო სკოლა - ქ. ბათუმი, ბაგრატიონის 121;
ქალაქ ბათუმის №14 საჯარო სკოლა - ქ. ბათუმი, ინასარიძის ქ. №11;
ნოდარ დუმბაძის სახელობის ქალაქ ოზურგეთის №2 საჯარო სკოლა - ქ. ოზურგეთი, გაბრიელ ეპისკოპოსის ქ. №9;
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის ქალაქ ფოთის №3 საჯარო სკოლა - ქ. ფოთი, ზამბახიძის ქ. №3;
ქალაქ ზუგდიდის №4 საჯარო სკოლა - ქ. ზუგდიდი, ცოტნე დადიანის ქ. №10;
ქალაქ გორის №3 საჯარო სკოლა - ქ. გორი, დ. ამილახვარის ქ. №26;
ქალაქ თელავის №8 საჯარო სკოლა - ქ. თელავი, თამარის ქ. №69;
ქალაქ ახალციხის №1 საჯარო სკოლა - ქ. ახალციხე, მიქუტიშვილის ქ. №2;
ქალაქ რუსთავის № 15 საჯარო სკოლა - ქ. რუსთავი, მე-8 მ/რ;
დაბა ხულოს საჯარო სკოლა - დ. ხულო, შავაძის ქ. №3.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
izrune.ge-ს წარჩინებულ მოსწავლეთა დაჯილდოების ღონისძიებაზე პროექტის დადებით მხარეებზე ისაუბრეს - „იზრუნე“ ზრდის მოტივაციას და სწავლის სურვილს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა წამოთქვეს ლექსები, იმღერეს ინგლისურ და გერმანულ ენებზე