ეროვნული უმცირესობების 25 საპილოტე სკოლაში მიმდინარეობს მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის ბილინგვურად დანერგვა, რაც გულისხმობს საგნების მშობლიურ და ქართულ ენებზე სწავლებას.
მესამე თაობის ეროვული სასწავლო გეგმის ბილინგვურად დანერგვის ხელშესაწყობად განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ექსპერტები უშუალოდ არიან ამ პროცესებში ჩართულნი. ისინი ორენოვანი სწავლებისათვის ქმნიან სპეციალურ სასწავლო რესურსებს, რომლებსაც განიხილავენ და დასანერგად ამზადებენ ორენოვან საგნობრივ მასწავლებლებთან მჭიდრო თანამშრომლობით.
რეფორმის ფარგლებში შექმნილი რესურსები ასევე ითარგმნება მშობლიურენოვანი სწავლებისთვის, რომლებიც პერიოდულად მიეწოდება ადგილობრივ მასწავლებლებს და გადის პილოტირებას. ამავდროულად, რესურსების დანერგვის მიზნით იმართება სამუშაო შეხვედრები და კონსულტაციები.
ამჯერად, გთავაზობთ სიახლეებს ფიზიკურ აღზრდასთან დაკავშირებით: სამინისტროს ორენოვანმა ექსპერტებმა დაგეგმეს შეხვედრებები ადგილობრივ ფიზიკური აღზრდის მასწავლებლებთან. ამ შეხვედრების მიზანი იყო მძლეოსნობის თემასთან დაკავშირებული კომპლექსური დავალების ნიმუშის განხილვა და ამაზე დაყრდნობით მიმდინარე სემესტრის ბოლომდე, დაწყებით საფეხურზე, ერთი კომპლექსური დავალების განხორციელება. სემესტრის ბოლოს დაგეგმილია ფესტივალის ორგანიზება „მოძრავი თამაშები მძლეოსნობის ელემენტებით“. ექსპერტები ადგილობრივ მასწავლებლებთან ერთად განიხილავენ კომპლექსური დავალების შესრულების პროცესის სუსტ და ძლიერ მხარეებს, ერთად გეგმავენ პრობლემათა გადაჭრის გზებს. ამჯერად, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ექსპერტებმა სამუშაო შეხვედრები მოაწყვეს ნინოწმინდის, ახალაქალაქის, ახალციხისა და წალკის სკოლებში. სამუშაო შეხვედრები გაგრძელდება ივნისის თვეშიც.
ბილინგვური განათლების შერჩეული მოდელი ეროვნულ უმცირესობათა წარმომადგენელ მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს დაეუფლონ წიგნურ მეტყველებას, ანუ სასკოლო საგანთა აკადემიურ ენას, როგორც სახელმწიფო, ისე მშობლიურ ენებზე, რაც მომავალში მათი საზოაგადოებრივ ცხოვრებაში სრულფასოვანი ინტეგრაციის აუცილებელი პირობაა. ისინი შეუფერხებლად შეძლებენ სწავლის გააგრძელებას საქართველოს პროფესიულ თუ უმაღლეს სასწავლებლებში, ასევე სრულფასოვნად ჩართვას პროფესიულ საქმიანობასა თუ სხვადასხვა სახის საზოგადოებრივ აქტივობაში.