სიახლეები
სკოლები

„ვინ უკეთ იცნობს საქართველოს?“- ქუთაისის N40 სკოლაში ინტელექტუალური თამაში ჩატარდა
23-06-2022
-
+


ქუთაისის N40 საჯარო სკოლაში მთელი სასწავლო წლის განმავლობაში მოსწავლეებს საინტერესო და განვითარებაზე ორიენტირებულ აქტივობებს სთავაზობდნენ. 

სკოლაში საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრის ინიციატივით ინტელექტუალური თამაში - „ვინ უკეთ იცნობს საქართველოს?“ ჩატარდა.

მასში მოსწავლეებმა თავიანთი ცოდნა და შესაძლებლობები წარმატებით წარმოაჩინეს. თამაში ღია, დახურული ტიპისა და ფოტო კითხვებს მოიცავდა.

კონკურსში შედეგი კლასები მონაწილეობდნენ:

  • მე-6 (დამრიგებელი: თეა მეშველიანი) კლასის ორი გუნდი: „სინათლე” და „შავი მარგალიტი”;
  • მე-6 (დამრიგებელი: ნინო ბანცაძე) კლასის სამი გუნდი: „მზის შვილები“, „ბავშვები 407-ე ოთახიდან“, „მუშკეტერები“;
  • მე-6 (დამრიგებელი: ვახტანგ შარადენიძე) კლასის ერთი გუნდი „ევრიკა“;
  • მე-6 (დამრიგებელი სალომე საგანელიძე) კლასის სამი გუნდი: „არწივები“, „ედელვაისი“, „შევარდენი“.
თითოეული გუნდი 6 მონაწილისგან შედგებოდა. მოსწავლეებმა ღირსეულად ისპარეზეს.

კონკურსი სულ 5 ეტაპად გაიმართა. 

ბოლოს ერთმანეთს შეხვდა 4 ტურის შედეგად გამოვლენილი ყველაზე მაღალქულიანი გუნდები შეხვდნენ. ესენი იყვნენ „მზის შვილები”, ,,შევარდენი”, ,,შავი მარგალიტი” და ,,ბავშვები 407 ოთახიდან”.

ბოლო ეტაპზე გაიმართა ბლიც კითხვების ეტაპი, სადაც სუკეთესო შედეგი მიიღო გუნდმა „ბავშვები 407-ე ოთახიდან” (მარიამ როინიშვილი, გიორგი გელენიძე, მე-6 კლასი დამრიგებელი: ნინო ბანცაძე). ქულების დაჯამების შემდეგ პირველი ადგილი წილად ხვდა მე-6 კლასის გუნდს „შავი მარგალიტი”, მათ 46 ქულა დააგროვეს.

შეხვედრებს ისტორიის პედაგოგი ნინო ბანცაძე უძღვებოდა.

„კონკურსის მიზანი ეფუძნებოდა საგნის ჩვენი საქართველოს ეროვნულ მიზნებს : საზ.მეც.დაწყ.(II).1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ისტორიული ფაქტებისა და მოვლენების ქრონოლოგიურ ჭრილში გააზრება და გადმოცემა. მათი დაკავშირება თანამედროვე სოციალურ-კულტურულ გარემოსთან (მაგ.: სახელმწიფო, ისტორიული მემკვიდრეობა); (ისტორიული უნარები). საზ.მეც.დაწყ.(II).3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს საქართველოს მხარეების ბუნებრივი და სოციალურ-კულტურული მახასიათებლების შესწავლა/გამოვლენა;( გეოგრაფიული უნარები). შესაბამისად კონკურსის კითხვები წარმოდგენილი იყო ისტორიის, გეოგრაფიის, ეთნოგრაფის თემებიდან.
მეორე ადგილები გადაინაწილეს თანაბარი ქულებით მე-6 კლასის გუნდებმა (დამრიგებელი: ნინო ბანცაძე): ,,მზის შვილები“- 43 ქულა, ,,ბავშვები 407-ე ოთახიდან“-43, მესამე ადგილი წილად ხვდა მე-6 კლასის(დამრიგებელი: სალომე საგანელიძე) გუნდს -,,შევარდენი“- 38 ქულა. კონკურსში აქტიურად გაოირჩეოდა მე-6 და მე-6 კლასები, რადგან თითოეული ამ კლასიდან ჩართული იყო 18 მოსწავლე. ნომინაცია გამარჯვებული კლასი ყველა ეტაპის დაჯამებული ქულების მიხედვით გახდა მე-6 კლასი (ჯამი 111 ქულა). მეორე ადგილი მე-6 კლასი (ჯამი 68 ქულა), მესამე ადგილი მე-6 კლასი (ჯამი 54 ქულა), მეოთხე ადგილი მე-6 კლასი (ჯამი 22 ქულა). კონკურსი იყო მეტად საინტერესო, შემეცნებითი, სახალისო. ორიენტირებული მოსწავლეთა მოტივაციისა და ინტერესის გაღრმავებისკენ“,- წერია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.

იხილეთ ფოტოები:

კომენტარები


ეტალონი

აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს

„როდესაც ამბობ, რომ „ეტალონში“ მონაწილეობდი და „ეტალონელი“ ხარ, ეს ძალიან საამაყო გრძნობაა“

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

სიახლეები

ვის გადაეცემა მასწავლებლის ეროვნული პრემია, ცნობილი სასწავლო წლის დაწყებამდე გახდება - რატომ შეიცვალა დაჯილდოების თარიღი 

მასწავლებლების გამოცდების ჩატარების წესში ცვლილება შევიდა - დეტალები

თუ არჩევითი კურსი რომელიმე საგნობრივ ჯგუფს არ განეკუთვნება -  განმარტება მასწავლებლებისა და დირექტორებისთვის

აბიტურიენტები შედეგებს მოუთმენლად ელიან და ჩარიცხვებთან დაკავშირებით, უამრავ კითხვას სვამენ

„სკოლაში სულ მეცადინეობა მიწევს და ბაღში ბევრი გასაფერადებელი  გვქონდა, ვხატავდით, კიდე სასრიალოები იყო და გართობა“

პიროვნება
სკოლები

„ძვირფასო მოსწავლეებო, დარწმუნებული ვიყავი, რომ ცოდნის დიდი მარაგით გადადიხართ ცხოვრების ახალ ეტაპზე“

„გარდაიცვალა მესამე კლასის მოსწავლე გიორგი დოლიძე“ - ბათუმის წმინდა ანდრია პირველწოდებულის სახელობის სკოლა სამძიმრის წერილს ავრცელებს

საინტერესო

„სკოლაში სულ მეცადინეობა მიწევს და ბაღში ბევრი გასაფერადებელი  გვქონდა, ვხატავდით, კიდე სასრიალოები იყო და გართობა“

ამგვარად, გონება ვარჯიშდება, ფანტაზიას გასაქანი ეძლევა და ბავშვები ახალ-ახალ რაღაცებს სწავლობენ

გამოკითხვაში, რომელიც მკვლევარებმა სოციალურ ქსელებში ჩაატარეს, 415 მოქმედი და მომავალი პედაგოგი მონაწილეობდა

სიახლეები
საზოგადოება