მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის უფროსის მოადგილე ნინო შატბერაშვილი კახეთისა და სამცხე-ჯავახეთის რეგიონების საჯარო სკოლებში სოციალური მუშაკების საქმიანობის შედეგებს გაეცნო.
შემაჯამებელ შეხვედრაზე 2021-2022 სასწავლო წელს სოციალური მუშაკების მიერ განხორციელებული ღონისძიებების შედეგები შეაჯამეს და მომდევნო სასწავლო წლის სამუშაო გეგმა დასახეს. შეხვედრას რესურსცენტრების ხელმძღვანელები და სკოლის დირექტორებიც ესწრებოდნენ.
საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის ფსიქოსოციალური მომსახურების ცენტრი, სოციალური მუშაობის კომპონენტით, სამცხე-ჯავახეთისა და კახეთის რეგიონებში ახალციხის, თელავისა და გურჯაანის უკვე რამდენიმე საჯარო სკოლაშია წარმოდგენილი. ამ სკოლებში, 2021-2022 სასწავლო წლის განმავლობაში, ფსიქოსოციალური მომსახურების ცენტრის სოციალური მუშაკების მიერ დაიგეგმა და განხორციელდა მრავალფეროვანი ღონისძიებები, მათ შორის:
ჩატარდა გაცნობითი შეხვედრები სკოლის ადმინისტრაციასთან, მოსწავლეებთან და მათ მშობლებთან სოციალური მუშაკის როლისა და ფუნქციების შესახებ;
ფოკუსჯგუფების მეშვეობით, რომელშიც მოსწავლეები, მშობლები და სკოლის ადმინისტრაციის წარმომადგენლები შედიოდნენ, გამოიკვეთა სკოლის საჭიროებები;
გაიმართა შეხვედრები სხვადასხვა კლასების მოსწავლეებთან ადამიანის უფლებების, ტოლერანტობის და მრავალფეროვნების, ემპათიის, კომუნიკაციის, ასერტული ქცევის, ბრაზის მართვის, წესებისა და ფასეულობების მნიშვნელობის, ნივთიერებათა ავადმოხმარების პრევენციის და ჯანსაღი ცხოვრების წესის შესახებ;
ჩატარდა ჯგუფური საკლასო და სპორტული აქტივობები მეგობრული გარემოს ფორმირების მიზნით;
გაიმართა შეხვედრები მშობლებთან აღზრდის სტილისა და პოზიტიური მშობლობის, მოზარდობის ასაკის, დასჯა-წახალისების მეთოდების, მოსწავლეებში ეკრანდამოკიდებულების და ნივთიერებათა ავადმოხმარების, ასევე, გაცდენების პრევენციის საკითხებზე;
ჩატარდა ტრენინგები და შეხვედრები პედაგოგებთან ქცევითი და ემოციური სირთულეების მქონე მოსწავლეებთან მუშაობის, სწორი კომუნიკაციის, დესტრუქციული ქცევის ამოცნობის, ბულინგის პრევენციის, სსსმ და შშმ მოსწავლეებთან მუშაობის და სხვა საკითხების შესახებ. მასწავლებლები ასევე გაეცნენ LSCI - კრიზისული ინტერვენცია ცხოვრებისეულ კონტექსტში მეთოდს, კრიზისული სიტუაციების მართვის პროტოკოლს და აღდგენით ურთიერთობებს.
მოწყვლადობის ინსტრუმენტით გამოვლენილ მოსწავლეებთან, სარისკო ქცევის პრევენციის მიზნით, ასევე, ცალკეული საჭიროებიდან გამომდინარე, განხორციელდა ჯგუფური და ინდივიდუალური კონსულტაციები;
სხვადასხვა საგანმანათლებლო-შემეცნებითი ღონისძიებით აღინიშნა საერთაშორისო დღეები.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
და თქვენ როგორ ატარებთ არდადეგებს თქვენს შვილებთან ერთად?
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„სკოლის დირექცია მადლობას უხდის კლუბ „ბაზისის" ლიდერს საინტერესო აქტივობისთვის“
მოსწავლეებმა, პედაგოგებთან ერთად, მშობლიურ სკოლასა და სრულიად საქართველოს მიულოცეს 2025 წლის შემობრძანება
და თქვენ როგორ ატარებთ არდადეგებს თქვენს შვილებთან ერთად?