სიახლეები
ეტალონი

„მოსწავლეებს თავის წარმოჩენა უნდათ და მოტივირებულები არიან“- მარტვილის მუნიციპალიტეტში „ეტალონის“ I ეტაპი დასრულდა
30-06-2022
-
+


საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატეტალონისმიზანი მოსწავლეებში განათლების ხელშეწყობა, მოტივაციის გაზრდა და წახალისებაა. ტრადიციად ქცეულ ინტელექტუალურ კონკურსში მოსწავლეები მთელი ქვეყნიდან ერთვებიან

2022 წლის საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მხარდაჭერით დისტანციურ რეჟიმში მიმდინარეობს. 

29 ივნისს კონკურსის პირველი ეტაპი მარტვილელი მოსწავლეებისთვის ჩატარდა. ინტელექტუალურ შეჯიბრში მარტვილის მუნიციპალიტეტის სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები ჩაერთნენ. 

კონკურსის ყველა მონაწილე მოსწავლე „ეტალონის“ სპეციალური სახელობითი ონლაინ სიგელით დაჯილდოვდა. ინტელექტუალური კონკურსი მარტვილის მუნიციპალიტეტის მერიის, მერიის კულტურის, განათლების, სპორტის, ტურიზმის, ძეგლთა დაცვისა და ახალგაზრდობის საქმეთა სამსახურისა და მარტვილის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის მხარდაჭერით იმართება. 

კონკურსის პირველი ეტაპის შედეგების მიხედვით შეირჩა 64 მოსწავლე, რომლებიც ერთმანეთს მეორე ეტაპზე - „მარტვილის ეტალონი მოსწავლის“ ტიტულისთვის შეეჯიბრებიან. კონკურსის II ეტაპი 30 ივნისს 10:00 საათიდან 16:00 საათამდე ასევე დისტანციურ რეჟიმში გაიმართება. 

კონკურსის მიმდინარეობისა და მნიშვნელობის შესახებ მუნიციპალიტეტის სკოლების დირექტორები საუბრობენ.

ოლეგ გულორდავა, მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ დიდი ჭყონის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი: 

„ეტალონი“ ჩვენთვის მისასალმებელი პროექტია. ის მოსწავლეების დაინტერესებასა და მოტივირებას იწვევს. პირადად მე, ინტელექტ-ჩემპიონატით კმაყოფილი ვარ, ასეთივე განწყობაა მშობლებსა და პედაგოგებშიც. მოსწავლეები ტესტირებაში აქტიურად მონაწილეობენ, ეს პროექტი მოსწავლეებისთვის უფრო და უფრო საინტერესო ხდება.

მარინა თორდინავა, მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ოჩეს საჯარო სკოლის დირექტორი:

საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“ ჩემი სკოლის მოსწავლეები ინტერესით მონაწილეობენ. ჩვენთვის ეს პროექტი ნამდვილად მისასალმებელია. მიმაჩნია, რომ ზოგადად, ტესტირებებში მონაწილეობა მოსწავლეებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. ეს მათ გამოცდილებას სძენს - აჩვევს ბარიერის გადალახვას, გამოცდებთან დაკავშირებულ სტრესთან გამკლავებას. ამას კი ბავშვის მომავლის ფორმირებაში დიდი წვლილი შეაქვს.

ირმა ადამია, მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნახურცილაოს საჯარო სკოლის დირექტორი:

ვფიქრობ, ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ მოსწავლეებისთვის საინტერესო პროექტია. ზოგადად, ტესტირებებში მონაწილეობა მოსწავლეებს სასწავლო პროცესში ეხმარებათ, სტიმულს აძლევს. მოსწავლეები მომავალი წლისთვის მზადებას წინასწარ იწყებენ, რათა ვინც ახლა სასურველ შედეგს ვერ მიიღებს, შემდგომში გამოასწოროს. სხვათა შორის, ჩემი სკოლიდან ბავშვები „ეტალონში“ ყოველწლიურად ერთვებიან და შემდგომ ეტაპზეც გადადიან.

რამაზ ინჯგია, მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ აბედათის საჯარო სკოლის დირექტორი:

ჩემი სკოლიდან „ეტალონში“ 9 მოსწავლე ჩაერთო, მათგან 5 მეორე ეტაპზე გადავიდა. ძალიან საინტერესო კითხვები იყო, ბავშვები კმაყოფილები არიან. ზოგადად, ისინი კონკურსში მონაწილეობის მიღებით ძალიან დაინტერესებულები იყვნენ. რაც შეეხება ტესტირების პროცესს, ორგანიზებულად, ყოველგვარი შეფერხების გარეშე წარიმართა.

გიორგი ანჯაფარიძე, მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ კიწიის საჯარო სკოლის დირექტორი:

„ეტალონის“ მიმართ მოსწავლეები პოზიტიურად არიან განწყობილი. მათი ჩართულობა და მოტივაცია მაღალია. ამ ინტელექტ-ჩემპიონატში მონაწილეობით მოსწავლეებს შეუძლიათ, რომ თავიანთი თავი წარმოაჩინონ. ის კონკურენტული გარემო, რაც კონკურსის მიმდინარეობისასაა, მოსწავლეებზე დადებითად აისახება. ტესტირებამ ორგანიზებულად ჩაიარა, შეფერხებების გარეშე. ზოგადად, ჩემი სკოლიდან მაღალი ჩართულობაა. მოსწავლეებს თავის წარმოჩენა უნდათ და მოტივირებულები არიან.


ასევე იხილეთ:

მარტვილის მუნიციპალიტეტის II ეტაპის მონაწილე მოსწავლეთა სია - ეტალონი

მარტვილელი მოსწავლეების საყურადღებოდ - „ეტალონი“ დისტანციურ რეჟიმში გაიმართება

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სპეციალურ მასწავლებლებს სერტიფიკატები გადაეცათ

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება