მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კათედრების მუშაობის გზამკვლევი გამოქვეყნდა, სადაც დეტალურადაა გაწერილი ის უფლება-მოვალეობები, რომლებიც საგანმანათლებლო დაწესებულებებში კათედრების ხელმძღვანელებმა უნდა შეასრულონ.
გთავაზობთ იმ მთავარ საკითხებს, რაშიც კათედრა უშუალოდ უნდა მონაწილეობდეს: სასკოლო სასწავლო გეგმის შემუშავება; საგნობრივი სასწავლო გეგმების შემუშავება; სკოლის ხედვისა და მისიის ფორმირება; სკოლის სტრატეგიული განვითარების გეგმის შემუშავება; სკოლის ერთწლიანი სამოქმედო გეგმის შემუშავება; მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრა და შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა შედეგების გაუმჯობესების მიზნით; საგნობრივი სასწავლო გეგმის განხორციელების მონიტორინგისა და შეფასების სისტემის შემუშავება და მისი პრაქტიკაში დანერგვა; სწავლების საერთო პრინციპებისა და მიდგომების შემუშავება; მოსწავლეთა აკადემიური მზაობის, სწავლის სტილისა და საჭიროებების შესწავლა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში
როგორც ირკვევა, კათედრების მოვალეობაა ასევე, მასწავლებელთა საგაკვეთილო დაკვირვება და დაკვირვების გზით მოპოვებული ინფორმაციის გამოყენება სასწავლო პროცესის გასაუმჯობესებლად; მოსწავლეთა აკადემიური სირთულეების აღმოფხვრის მიზნით დროული, სისტემატური და მონაცემებზე დაფუძნებული ჩარევა; მოსწავლეების შეფასების თანამიმდევრული და მრავალმხრივი სისტემის შემუშავება და მისი პრაქტიკაში დანერგვა; მოსწავლეთა შეფასების შედეგად მიღებული მონაცემების გამოყენება სწავლების გაუმჯობესების, სირთულეების თავიდან აცილებისა და აღმოფხვრის მიზნით; კათედრები მონაწილეობენ სკოლის შინაგანაწესის შემუშავებაშიც, საინფორმაციო შეხვედრების ორგანიზებაში მშობლებისა და სხვა დაინტერესებული პირებისთვის;
ასევე ევალებათ სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სხვადასხვა ფორმის (ურთიერთდასწრება, სასწავლო ჯგუფები, კვლევითი ჯგუფები, მენტორობა და სხვ.) მიზნობრივი დანერგვა; გარედან შეთავაზებული პროფესიული განვითარების საშუალებების გამოყენება მასწავლებელთა პროფესიული ზრდისთვის; პროფესიული განვითარებისა და მოსწავლეთა საჭიროებების საპასუხოდ სათანადო რესურსების მოძიება, მოდიფიცირება და შექმნა; სწავლასა და წარმატებაზე ორიენტირებული, უსაფრთხო და ინკლუზიური გარემოს შექმნა; სასწავლო და ფინანსური რესურსების მოზიდვა/მოძიება და ეფექტიანი განაწილება სკოლის სასწავლო და ორგანიზაციული მიზნების განხორციელებისთვის; სკოლის თვითშეფასების სისტემის ჩამოყალიბება და მისი დანერგვის ხელშეწყობა; მასწავლებლის ვაკანტურ პოზიციაზე კანდიდატთა შესარჩევი კონკურსის ორგანიზება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოჯახში უმცროს შვილზე დაინიშნება 50-დან 450 ლარამდე ყოველთვიური დახმარება - ბიუჯეტი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
ზოგან ახალი წლის მოახლოებას დარიჩინის არომატი, ხოლო ზოგან თევზის სუნი გვამცნობს.