მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კათედრების მუშაობის გზამკვლევი გამოქვეყნდა, სადაც დეტალურადაა გაწერილი ის უფლება-მოვალეობები, რომლებიც საგანმანათლებლო დაწესებულებებში კათედრების ხელმძღვანელებმა უნდა შეასრულონ.
გთავაზობთ იმ მთავარ საკითხებს, რაშიც კათედრა უშუალოდ უნდა მონაწილეობდეს: სასკოლო სასწავლო გეგმის შემუშავება; საგნობრივი სასწავლო გეგმების შემუშავება; სკოლის ხედვისა და მისიის ფორმირება; სკოლის სტრატეგიული განვითარების გეგმის შემუშავება; სკოლის ერთწლიანი სამოქმედო გეგმის შემუშავება; მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრა და შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა შედეგების გაუმჯობესების მიზნით; საგნობრივი სასწავლო გეგმის განხორციელების მონიტორინგისა და შეფასების სისტემის შემუშავება და მისი პრაქტიკაში დანერგვა; სწავლების საერთო პრინციპებისა და მიდგომების შემუშავება; მოსწავლეთა აკადემიური მზაობის, სწავლის სტილისა და საჭიროებების შესწავლა და მისი გამოყენება სასწავლო პროცესში
როგორც ირკვევა, კათედრების მოვალეობაა ასევე, მასწავლებელთა საგაკვეთილო დაკვირვება და დაკვირვების გზით მოპოვებული ინფორმაციის გამოყენება სასწავლო პროცესის გასაუმჯობესებლად; მოსწავლეთა აკადემიური სირთულეების აღმოფხვრის მიზნით დროული, სისტემატური და მონაცემებზე დაფუძნებული ჩარევა; მოსწავლეების შეფასების თანამიმდევრული და მრავალმხრივი სისტემის შემუშავება და მისი პრაქტიკაში დანერგვა; მოსწავლეთა შეფასების შედეგად მიღებული მონაცემების გამოყენება სწავლების გაუმჯობესების, სირთულეების თავიდან აცილებისა და აღმოფხვრის მიზნით; კათედრები მონაწილეობენ სკოლის შინაგანაწესის შემუშავებაშიც, საინფორმაციო შეხვედრების ორგანიზებაში მშობლებისა და სხვა დაინტერესებული პირებისთვის;
ასევე ევალებათ სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სხვადასხვა ფორმის (ურთიერთდასწრება, სასწავლო ჯგუფები, კვლევითი ჯგუფები, მენტორობა და სხვ.) მიზნობრივი დანერგვა; გარედან შეთავაზებული პროფესიული განვითარების საშუალებების გამოყენება მასწავლებელთა პროფესიული ზრდისთვის; პროფესიული განვითარებისა და მოსწავლეთა საჭიროებების საპასუხოდ სათანადო რესურსების მოძიება, მოდიფიცირება და შექმნა; სწავლასა და წარმატებაზე ორიენტირებული, უსაფრთხო და ინკლუზიური გარემოს შექმნა; სასწავლო და ფინანსური რესურსების მოზიდვა/მოძიება და ეფექტიანი განაწილება სკოლის სასწავლო და ორგანიზაციული მიზნების განხორციელებისთვის; სკოლის თვითშეფასების სისტემის ჩამოყალიბება და მისი დანერგვის ხელშეწყობა; მასწავლებლის ვაკანტურ პოზიციაზე კანდიდატთა შესარჩევი კონკურსის ორგანიზება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მედალოსანი მოსწავლეების ფინანსური წახალისების წესი დამტკიცდა - ვინ მიიღებს 500 და 300 ლარს
„მე რომ მასწავლებელი ვიყო“... - როგორ გაკვეთილებს ჩაატარებდნენ მოსწავლეები - რჩევები პედაგოგებს ბავშვებისგან
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა