„ფუნქციური წერა იყო ციფრულ მედიაწიგნიერებაზე“ - რა საკითხები შეხვდათ პედაგოგებს გამოცდაზე
14-07-2022
დაკოპირებულია
-
+
წამყვანისა და მენტორის სტატუსის მოსაპოვებლად დღეს პედაგოგებმა გამოცდა პირველად ჩააბარეს. ჯამში გამოცდებზე რეგისტრირებული იყო 12 500-ზე მეტი აპლიკანტი. საგამოცდო სექტორიდან პირველი პედაგოგები უკვე გამოვიდნენ და etaloni.ge-სთან გამოცდის სირთულესა და მისი მნიშვნელობაზე ისაუბრეს.
„ვერ გეტყვით, რომ რთული იყო თუ იმეცადინებდა მასწავლებელი პლუს საკუთარი პედაგოიური გამოცდილებით, საშუალო დონეზე უნდა დაძლიონ. ერთადერთი ბარიერია ცოტა გასაყვალისწინებელი ფაქტორი მენტორ მასწავლებლებს მაღალი ბარიერი გვაქვს თუმცა, ალბათ მოთხოვნებს შეესაბამება. ღია დაბოლოებიანი კითხვები თითქმის სულ სასწავლო პროცესის განხილვა იყო ასე რომ სასწავლო პროცესში გამოსაყენებელი კითხვები იყო. ფუნქციური წერა იყო საწერი დანარჩენი სასკოლო სასწავლო ცხოვრებიდან იყო მაგალითები განსახილველი. უნდა განგეხილა, გამოგეყო სტრატეგია, მეთოდო და მიგეცა რჩევა. ფუნქციური წერა იყო ციფრულ მედიაწიგნიერებაზე“, - გვითხრა 39-ე სკოლაში გახსნილი საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა პედაგოგმა
„საკითხები სამსჯელო იყო, მარტივი არ იყო, მაგრამ არც ისეთი რთული იყო პედაგოგს გასჭირვებოდა. ძირითადად საკითხვები პედაგოგიური პრაქტიკიდან იყო, რაც პრაქტიკაში გვჭირდება. ყველა საკითხი პედაგოგის საქმიანობასთან შესაბამისობაში იყო. ზოგადად მასწავლებლების საფეხურებად დაყოფა, ყოველ ჯერზე ეს გამოცდები არც ისე სახარბიელოა.თუმცა გამოცდას როგორი სირთულითაც ველოდი ისე არ იყო. ისეთი საკითხები რაც მასწავლებლის საქმიანიბასთან დაკავშირებილი არ იყო ესეთი არაფერი იყო. საკითხები იყო რა სტრატეგიებს გამოვიყენებდით, სიტუაციყრი ანალიზები ის თუ ამა თუ იმ სიტუაციაში როგორ მოვიქცეოდით და რატომ, ეს უნდა დაგვესაბუთებინა. სულ 32 საკითხი იყო. ფუნქციური წერა ციფრული წიგნიერებაზე იყო რომ გოგნებს არ შეუძლიათ ციფრული წიგნიერების გამოყენება, რადგან არის მიდგომა რომ გოგონებს ტექნიკური უნარები არ აქვთ განვითარებული. ერთ-ერთი ორგანიზაციისთვის უნდა მიგვემართა თხოვნით ფინანსები გამოეყოთ პროექტისთვის, რომელიც იქნებოდა გოგონებისთვის კონკრეტულად, რომ ცნობიერება ამაღლებულიყო ბედნიერი გამოვედი ვნახოთ რას ვიზამ”, - გვითხრა პედაგოგმა.