მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებლების ანაზღაურების სისტემა არ მომწონს, ბევრ რამეს შევცვლიდი
მასწავლებელთა გამოცდების ძირითადი ნაწილი დასრულდა. უცხოური ენის გამოცდიდან გამოსული პედაგოგი აღნიშნავს, რომ გამოცდა არც ისეთ რთული იყო და დროც საკმარისი იყო. პრობლემები, რომელიც სისტემაშია მასწავლებელთა ანაზღაურების მეთოდს, მოსწავლეებისთვის „კატის“ გამოცდების გაუქმებასა და არასაჭირო ტრენინგებს უკავშირდება.
„პირადად მე, მათემატიკას ვასწავლო, მაგრამ წელს ინგლისურის გამოცდაზე გავედი. ორივე ნაწილით კმაყოფილი ვარ, არც ისეთი რთული არ იყო და დროც, ვფიქრობ, საკმარისია ცოდნის გამომჟღავნებისთვის.
ძალიან ბევრი რეფორმაა საჭირო. მასწავლებლების ანაზღაურების სისტემა არ მომწონს, ბევრ რამეს შევცვლიდი. ასევე, უნდა ვთქვა, რომ ზოგჯერ ისეთ ტრენინგებს და კურსებს გავდივართ, რაც საჭირო საერთოდ არ არის.
არც ის მომწონს, რომ მოსწავლეებისთვის „კატის“ გამოცდები გაუქმდა. კლასიდან კლასში გადასასვლელი გამოცდები მაინც უნდა იყოს. სიტყვაზე, ფიზიკას კატის გამოცდების დროს ასე თუ ისე სწავლობდნენ ახლა, საერთოდ აღარ”, - გვეუბნება გამოცდიდან გამოსული პედაგოგი.
იხილეთ: საყვარელი საქმიანობა ზამთრის არდადეგებზე; სპორტის რომელი სახეობის ყურება გიყვართ ყველაზე მეტად? - უცხოური ენის გამოცდაზე მასწავლებლებმა ამ საკითხებზე
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„მჯერა, შობის დღესასწაული და ახალი 2025 წელი სიხარულის, წინსვლისა და წარმატების მომტანი იქნება თითოეული თქვენგანისთვის და სრულიად საქართველოსთვის“
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, აღნიშნულ დღეს, ძალიან მნიშვნელოვანი იყო მშობელთა მხარდაჭერა
აღსანიშნავია, რომ სასკოლო საზოგადოება მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების წარმოჩენა-განვითარებას ხელს უწყობს