მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
3,2,1 სწავლების სტრატეგიებს შორის ერთ-ერთი ეფექტურია. ის მოსწავლეებს „აიძულებს“, ყურადღებით მოისმინონ ახსნილი მასალა, იყვნენ მეტად კონცენტრირებულები და გაიაზრონ მოსმენილი.
რა უპირატესობები აქვს სტრატეგიას 3. 2. 1?
როდის და როგორ უნდა გამოვიყენოთ მეთოდი?
3,2,1 სტრატეგიის გამოყენება შესაძლებელია ყოველთვის, როდესაც პედაგოგს სურს, მოსწავლეები დააფიქროს, თუ რა არის შესწავლილ მასალაში მნიშვნელოვანი. მეთოდის მიმდინარეობა ასეთია. მაგალითად, ტექსტის წაკითხვის შემდეგ მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს, რომ მოკლედ ჩამოწერონ:
დავალება მასწავლებელმა მოსწავლეებს დასახული მიზნის შესაბამისად უნდა მისცეს, შესაბამისად, პირობის შეცვლა შესაძლებელია და ის პედაგოგმა გაკვეთილის თემას თავად უნდა მოარგოს (მაგ.: 3 რამ რაც ტექსტიდან დაგამახსოვრდა, 2 რამ, რაც ძალიან მოგეწონა, 1 რამ, რასაც შეცვლიდი).
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
თუ ეროვნულებზე რეგისტრაციისას ზედმეტი თანხა გადაიხადეთ - ინსტრუქცია აბიტურიენტებისთვის
მნიშვნელოვან იინფორმაცია მასწავლებელისა და სპეციალური მასწავლებლის გამოცდაზე გასვლის მსურველებისთვის
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
კლასის ხელმძღვანელი გახლავთ აზა ლემონჯარია
ღონისძიება ჩატარდა ქართულ ენაზე, რომლის ორგანიზატორი გახლდათ ქართულის, როგორც მეორე ენის მასწავლებელი ლია ტონოიანი