მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დისკუსია, როგორც სასწავლო აქტივობა, ხელს უწყობს მოსწავლეებში მსჯელობის, კრიტიკული აზროვნებისა და პრობლემის გადაწყვეტის უნარის განვითარებას.
დისკუსიის მეშვეობით მოსწავლეები აზრების მწყობრად გამოხატვასა და დასკვნების გამოტანას სწავლობენ, ისინი მსჯელობენ და ალტერნატიული გადაწყვეტილებების ძიებაში სადავო საკითხების გადაჭრის უნარს ეუფლებიან.
მასწავლებელმა დისკუსიის დაწყებამდე მოსწავლეებს უნდა განუმარტოს, რომ მათ მოეთხოვებათ: არგუმენტირებული მსჯელობა; გადაწყვეტილების მიღება და დისკუსიის წესების დაცვა (ერთმანეთს აცადონ საუბარი, არ შეაწყვეტინონ სიტყვა, აიწიონ ხელი, თუ რამის თქმა სურთ და ა.შ)
პედაგოგმა სასურველ მიზანს რომ მიაღწიოს, აუცილებელია, მოსწავლეებს დისკუსიის დაგეგმვამდე 6 მნიშვნელოვანი საკითხი გაააზრებინოს. კერძოდ, დისკუსიის დროს მოსწავლეებისთვის მნიშვნელოვანია იცოდნენ, რომ:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
NAEC მასწავლებლებისთვის ვაკანსიას აცხადებს- ტესტური დავალებები 13 საგანში შეიქმნება მე-6 და მე-10 კლასების მოსწავლეებისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მიზანი იყო შეკრება-გამოკლებაზე ცოდნის განმტკიცება