სიახლეები
სიახლეები

„მინდოდა მათთვის ამ ჟესტით მოტივაცია კიდევ უფრო ამემაღლებინა“- სკოლის დირექტორები დასამახსოვრებელ მომენტებზე
05-08-2022
-
+


სასკოლო ცხოვრება მრავალფეროვანი და საინტერესოა. მიუხედავად იმისა, რომ შეიძლება ვინმეს სკოლაში მუშაობა რუტინულ საქმიანობად მოეჩვენოს, სინამდვილეში ასე სულაც არაა. ამას კი პედაგოგები თავიანთი მოტივაციითა და შემართებით, ფაქტობრივად, ყოველდღიურად ამტკიცებენ. სკოლაში ყოველდღე ხდება რაღაც ისეთი, რაც შემდგომაში დასამახსოვრებელი აღმოჩნდება ხოლმე. მასწავლებლებისა და დირექტორებისათვის მოსწავლეების წარმატება გასახარია. ეს სკოლის პრესტიჟზეც მეტყველებს. მათ გულგრილს არც მოსწავლეების მიერ მოწყობილი სიურპრიზები და გულწრფელი სიტყვები ტოვებს.

რა იყო ყველაზე დასამახსოვრებელი, რაც  მოსწავლეებს ან პედაგოგებს გაუკეთებიათ - ამ კითხვით ჩვენ საჯარო სკოლების დირექტორებს მივმართეთ.

მაია ქობულია, ქალაქ წყალტუბოს N4 საჯარო სკოლის დირექტორი:

როდესაც დასამახსოვრებელ ფაქტებზე ვსაუბრობთ, პირველად ეს შემთხვევა მახსენდება - სკოლაში, პროექტის საფუძველზე სააქტო დარბაზი კულტურულ-საგანმანათლებლო სივრცედ ვაქციეთ. ის შესაბამისი ტექნიკით აღიჭურვა. მასწავლებლებმა ზუსტად არ იცოდნენ, თუ რას შემოვიტანდით ამ სივრცისთვის. მე მათ ყოველ დღე სიურპრიზებს ვუკეთებდი, დილით სამასწავლებლოში სხვადასხვა ნივთი ხვდებოდათ. მაგალითად, ხმის ჩამწერი, გამაძლიერებელი, ვენტილატორი, სამასწავლებლოსთვის მაცივარი და ა.შ. ამათ თან ახლდა ბარათები, მე მინდოდა, რომ მათთვის ამ ჟესტით მოტივაცია კიდევ უფრო ამემაღლებინა. როდესაც სივრცის მოწყობა დასრულდა, ერთი დღე განტვირთვისთვის მოვიწყვეთ და კულტურულ-საგანმანათლებლო სივრცეში ყველა მასწავლებელი მივიწვიეთ. ფოტოსესიაც მოვაწყვეთ, ვფიქრობ, რომ მსგავსი აქტივობები პედაგოგებსაც სჭირდებათ. მათ მთელი დღის განმავლობაში იცოდნენ, რომ გაკვეთილების შემდეგ განტვირთვის დღე გვექნებოდა. ამ დღის შესახებ ჩვენ ვიდეოკოლაჟიც გავაკეთეთ.

ასევე, ემოციურად ძალიან კარგი და დასამახსოვრებელი იყო, როდესაც ახალგაზრდული შეხვედრების ოთახი გავხსენით და ის მთლიანად ბავშვებს გადავეცით. სექტემბრიდან, მოსწავლეთა თვითმმართველობას შეეძლება, რომ დაგეგმონ ნებისმიერი აქტივობა, რაც მათ სურთ. ეს იქნება ცნობილ ადამიანებთან შეხვედრა, ლიტერატურული საღამო, წაკითხული წიგნის გარჩევა თუ სხვა ნებისმიერი რამ. ამ ოთახში პუფები და თანამედროვე მაგიდაა. ისეთი ვითარებაა შექმნილი, რომ ბავშვები გულახდილი საუბრებისათვის განეწყონ.

უნდა აღვნიშნო, რომ ახლა კიდევ ერთ დიდ პროექტზე ვმუშაობთ, ეს არის სპორტული სივრცის მოწყობა. ჩვენ სპორტული ინვენტარი შევიძინეთ, ამ პროცესში მოსწავლეებიც ჩავრთეთ, ვკითხეთ, თუ რა ნივთების შეძენა იქნებოდა სასურველი. ძალიან ბედნიერი ვარ იმით, რაც ჩვენს სკოლაში ხდება და რისი განხორციელებაც შევძელით.

ლიანა ჩხაიძე, თბილისის N102 საჯარო სკოლის დირექტორი:

ჩემთვის ძალიან ემოციური და სასიამოვნო იყო, როდესაც ჩვენი სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე ნინო სანიკიძემ ჩინური ენა შეისწავლა და ძალიან კარგი პროექტი გააკეთა, რაშიც პრიზიც მიიღო. ის მონაწილეობდა კონკურსში „ჩინური ხიდი“, სადაც კარგი შედეგი აჩვენა.

გარდა ამისა, დასამახსოვრებელი იყო, როდესაც ჩვენი სკოლის მოსწავლემ მძლეოსნობაში პირველი ადგილი დაიკავა, ის კარგი და აქტიური ბავშვია.

ზოგადად, ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია, როდესაც ჩემის სკოლის მოსწავლეები წარმატებულები არიან. საუკეთესო მომენტი და ემოციების მთელი კასკადი იყო, როდესაც სკოლაში საბაზო საფეხურის წარმატებული კურსდამთავრებულებისთვის ლეპტოპები მივიტანე. მათთვის კომპიუტერის გადაცემა დაგვიანდა, ახლა მე-11 და მე-12 კლასებში არიან. ლეპტოპების გადაცემისას მათთან ერთად, მეც ძალიან ბედნიერი ვიყავი. გამოვყოფდი იმ ფაქტსაც, როდესაც მედალოსნებს კუთვნილი მედლები გადავეცი.

კიდევ ერთი მოვლენა, რაც ძალიან მახარებს არის ის, რომ განათლების სამინისტროს გვერდში დგომით სკოლაში მასშტაბური სარეაბილიტაციო სამუშაოები ჩატარდება. გარემონტდება სკოლის 4-ვე სართული და ეზოს ნაწილი, რადგან ჩვენ ძალიან დიდი ტერიტორია გვაქვს. სკოლის წინა პერიმეტრი შეიღობება, მოედნები გაკეთდება, გარე ფასადი და 4-ვე სართული მოწესრიგდება. ეს ჩემთვის უდიდესი ემოციური ფონია, მით უმეტეს, რომ სკოლაში 1 წლის მოსული ვარ. ჩემგან გაჟღერებული ყველა წინადადება ყურად იღეს, გვერდში დაგვიდგნენ, რაც ძალიან მახარებს.

მიხეილ კაკაბაძე, ქალაქ წყალტუბოს N3 საჯარო სკოლის დირექტორი:

დასამახსოვრებელ მომენტებად გამოვყოფდი მოსწავლეების პროექტების დახურვას. სკოლაში სასწავლო წლის ბოლო 2 კვირა, ფაქტობრივად, პროექტების პრეზენტაციებსა და დახურვებს დაეთმო. ეს პროცესი საკმაოდ საინტერესო იყო. დაწყებითი კლასების მოსწავლეებმა წარმოდგენები თავისი ხელით შექმნილი თოჯინებით დადგეს. ზედა კლასების მოსწავლეებმა ნამუშევრების პრეზენტაციები წარმოადგინეს. ასევე, დასამახსოვრებელი იყო ქიმია-ფიზიკა-ბიოლოგიის ინტელექტუალური თამაშები. თითოეული კათედრის ჩართულობა, მასწავლებლებისა და მოსწავლეების შრომის დანახვა იყო ჩემთვის ის, რაც არ დამავიწყდება.


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

აბიტურიენტებისთვის ! - 10 ძირითადი პუნქტი საგამოცდო პროცესის შესახებ 

ექსკურსიისას მასწავლებლის მოთხოვნის შეუსრულებლობის გამო 200 ლარით დაჯარიმდებით

ქართული ენის სტანდარტი ცალკე დამტკიცდება - განათლების მინისტრი

ახალ საგანს სკოლებში 2025 წლის სექტემბრიდან ისწავლიან - ცვლილება საბაზო საფეხურს ეხება

გეგმური და არაგეგმური შემოწმებები საჯარო და კერძო სკოლებში - რა წერია დოკუმენტში

პიროვნება
„განათლება ქმნის თავისუფალ და მოაზროვნე ადამიანს“ – ძველი აბაშის საჯარო სკოლის დირექტორის ხედვა მოსწავლეზე, სკოლასა და მომავალზე

„სასწავლო წლის დასასრულს საბაზისო საგნებში გამოცდებს დავამატებდი“,- მუხრანას საჯარო სკოლის მასწავლებელი მედეა ჩალაური

„როცა მშობელი, მასწავლებელი და მოსწავლე ერთმანეთის გაგებას ისწავლის, მაშინ სკოლა ბედნიერების სივრცე გახდება“- კუშის საჯარო სკოლის დირექტორი
სკოლები

ყვარლის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლეებს დეზინფორმაციაზე შექმნილი ვიდეორგოლისთვის სერტიფიკატები გადაეცათ

დაბა მესტიის N3 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ქართული ენის დღე აღნიშნეს

პედაგოგი, მაია კვენეტაძე ცდილობს, გაკვეთილი ბავშვებისთვის იყოს სახალისო, საინტერესო, მრავალფეროვანი...

„სკოლა ულოცავს წარმატებას და მომავალში არაერთ გამარჯვებას უსურვებს საამაყო სპორტსმენს“

არაფორმალური განათლების ხელშეწყობა სკოლის ერთ-ერთი უმთავრესი პრიორიტეტია

საინტერესო

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება