მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოტია იოსელიანის წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლაში გენდერული თანასწორობის საკითხებზე მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლებას უდიდესი ყურადღება ექცევა. ამ მიზნით დირექცია და პედაგოგები მოსწავლეებს საინტერესო საგანმანათლებლო ღონისძიებებსა და აქტივობებს სთავაზობენ.
ამჯერად, სკოლის VIბ კლასში თემაზე - „გენდერული თანასწორობა სკოლაში“ კლასის საათი ჩატარდა.
სასწავლო პროცესს კლასის დამრიგებელი თამარ გრიგოლია ხელმძღვანელობდა.
საგაკვეთილო პროცესი იყო საინტერესო და მრავალფეროვანი. აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით, ბავშვებმა პრეზენტაციის სახით წარმოადგინეს წინასწარ მოძიებული ინფორმაცია და ჩანახატები.
„აღნიშნული აქტივობით, შევეხმიანეთ სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისო ურთიერთობის ცენტრის - CCIIR მხარდაჭერით დაწყებულ პროექტს: „გენდერული პასუხისმგებლობის მქონე სწავლება თანაბარი განათლების შესაძლებლობისთვის”.
ცნობიერების ამაღლების მიზნით, ვუყურეთ რამდენიმე ანიმაციურ ფილმს, მსგავსი თემატიკით,ჩამოვათვალეთ, დავაჯგუფეთ და ვიმსჯელეთ გენდერულ როლებსა და გენდერულ სტერეოტიპებზე. დისკუსიის შედეგად, რომელიც წარიმართა მოსწავლეებს შორის, შემიძლია ვთქვა რომ, გენდერული სტერეოტიპები ფართოდ არის გავრცელებული და ხშირად არაზუსტი შეხედულებებია დამკვიდრებული მოზარდ თაობაში, ქალისა და მამაკაცის უნარებზე, შესაძლებლობებზე ,თვისებებსა თუ სოციალურ ქცევაზე. გენდერსა და სქესს შორის განსხვავების თვალსაჩინოების საილუსტრაციოდ, შევქმენით სქემა, რომელიც შევავსეთ, მათ მიერ დასახელებული შესაბამისი მაგალითებით… საბოლოოდ შევთანხმდით, რომ გენდერული თანასწორობა გულისხმობს ქალისა და მამაკაცის თანაბარი უფლებებითა და შესაძლებლობებით სარგებლობას“,- გვიყვებიან სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სარეკომენდაციო ეროვნულ სასწავლო გეგმაში გაწერილია
„ვისაც წელს არ გაუმართლა და ვერ გახდნენ სტუდენტები, ვეტყოდი, რომ არასდროს დანებდნენ! ადამიანი არის საოცარი ქმნილება, რომელსაც შეუძლია არ დანებდეს
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს შაუმიანის N3 საჯარო სკოლის დირექტორი აიდა აზატინი პასუხობს
რომ პროექტი გულისხმობს გოგონების მომზადებას პროგრამირებასა და მეწარმეობაში
საზეიმოდ მორთულ საკლასო ოთახებში, მომღიმარი პედაგოგები მეგზურობას უწევდნენ ინტერესით თვალებგაფართოებულ პირველკლასელებს
„დავიწყე წერა და მთელი 45 წუთი თავი არ ამიწევია - გულით ვწერდი, საგამოცდო საკითხების ნაცვლად, „აღსარებას“