მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კარგი მასწავლებლობისთვის მხოლოდ საგნის ცოდნა არ კმარა. პედაგოგს მოსწავლეთა დაინტერესება და გაკვეთილის ეფექტურად წარმართვა უნდა შეეძლოს.
გაკვეთილის დაგეგმვა მარტივი არაა. ხშირად ისეც ხდება, რომ მასწავლებელს, შესაძლოა დაგეგმილი გაკვეთილის კორექტირება მოუხდეს, პედაგოგი კი ამისთვის მზად უნდა იყოს.
მასწავლებელმა გაკვეთილის მსვლელობისას გეგმის ძირითადი კომპონენტები უნდა გაითვალისწინოს. ესენია: გაკვეთილის თემის შერჩევა და მიზნის ჩამოყალიბება, სასწავლო აქტივობებისა და მეთოდების განსაზღვრა, სასწავლო რესურსების შერჩევა, დროის ეფექტურად განაწილება, კლასის ორგანიზება, მისაღწევი შედეგების განსაზღვრა, ბოლოს კი მოსწავლეთა შეფასება და თვითშეფასება.
კიდევ რა არის საჭირო მოქნილი და კრეატიული გეგმების შესადგენად? ამის შესახებ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ შემუშავებულ სახელმძღვანელოშია საუბარი.
შემოქმედებითი და საინტერესო გაკვეთილის დაგეგმვისთვის საჭიროა:
შედეგების სისტემატური კონტროლი საშუალებას აძლევს პედაგოგს, იკვლიოს საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკა, შეაფასოს რას მიაღწია რას შეცვლიდა. მას შეუძლია, მოახდინოს დაგეგმილი გაკვეთილის კორექცია, მისი ხელახალი პილოტირება და ა.შ.
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
ფიზიკის გამოცდაზე გამოყენებული ტესტი ცნობილია - დეტალები
„პედაგოგს ისეთი მიდგომები უნდა ჰქონდეს, რომ დააინტერესოს მოსწავლე“ - ქიმიის გამოცდიდან გამოსული მასწავლებლობის მსურველები ტესტის შესახებ საუბრობენ
„წარმატებული სკოლის წარმატებული ლიდერი იუბილარია“
„მთავარია, მოსაბეზრებელი მასწავლებელი არ ვიყო“...
„მე არასდროს მიფიქრია საჯარო სკოლაში გადასვლაზე, დიდი და წარმატებული ოჯახის წევრი ვარ და ეს ძალიან მახარებს“
საკვებ რაციონში C ვიტამინით მდიდარი ხილის ჩართვა ამ სეზონზე ენერგიის შესანარჩუნებლად ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა