სიახლეები
სკოლები

„ვიცი, ვფლობ და გიზიარებ ცოდნას“ - საერო სკოლა „ფარნავაზის“ მოსწავლე ნიკა კაიკაციშვილი თანატოლებს ფანდურის დაკვრის სწავლაში ეხმარება
21-10-2022
-
+


ქობულეთის საერო სკოლა „ფარნავაზის“ მოსწავლეები ერთმანეთს საკუთარ ცოდნასა და გამოცდილებას ყოველთვის სიხარულით უზიარებენ.

ამჯერად, მერვე კლასის მოსწავლემ, ნიკა კაიკაციაშვილმა სურვილი გამოთქვა თანატოლებისთვის საკუთარი ცოდნა გაეზიარებინა და ფანდურის დაკვრის შესწავლაში დახმარებოდა. მსურველთა სია შედგა და მესამე, წარმატებული მეცადინეობაც ჩატარდა.

აღნიშნული ინიციატივა თვითმართველობიდან წამოვიდა, რომლის სლოგანიც - „ვიცი, ვფლობ და გიზიარებ ცოდნას“ გახლავთ. მოსწავლეებისგან აღნიშნულ დევიზს გამოხმაურება მოჰყვა და შედეგად ნიჭიერი ბავშვები ფანდურზე დაკვრის ხელოვნებას ეუფლებიან.

სკოლაში ნიკა კაციაშვილის წამოწყება ძალიან ახარებთ და მის პროფესიონალიზმს აღნიშნავენ, თუ რა ოსტატურად უტარებს იგი თანატოლებს გაკვეთილებს.

„გაოცებული და ამაყი ვარ ნიკა კაიკაციშვილი თქვენით. რა ოსტატურად, პროფესიული კუთხითაც გამართულად ატარებ მეცადინეობებს. მჯერა, შენი ნაღდი ქართველობის. ჯანსაღი ურთიერთობების, მეგობრობის და სიყვარულის, რის გარეშეც არ გამოვიდოდა ეს წამოწყება.

წარმატებებს გისურვებთ. უფალი გფარავდეს. გვიმრავლოს თქვენნაირი მომავალი თაობა! განათლება და ერთმანეთზე ზრუნვა გადაგვარჩენს!“, - აღნიშნავენ სკოლაში.

იხილეთ ფოტოები და ვიდეომასალა:








კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

დაფიქსირდა თუ არა მუნის შემთხვევები სკოლებსა და ბაღებში - etaloni.ge ოფიციალურ უწყებებს დაუკავშირდა

IZRUNE.GE ბათუმში! - წარმატებული მოსწავლეების დაჯილდოების საზეიმო ღონისძიება ამჯერად  შავიზღვისპირეთში გაიმართა  

თბილისის ბაღების ნაწილში სააღმზრდელო პროცესი შეჩერებულია - სააგენტო განმარტებას აკეთებს

განათლების სამინისტროში განმარტავენ, რომ მოსწავლეები სკოლას მას შემდეგ დაუბრუნდებიან, რაც გაზის მოწოდება აღდგება

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

მოსწავლეებმა ჩაატარეს ექსპერიმენტი - „სპილოს კბილის პასტა“.

მე-5 კლასში, დავით აღმაშენებლის ხსენების დღესთან დაკავშირებით, მცირე დისკუსია გაიმართა

მოსწავლეებმა ისაუბრეს დავით აღმაშენებელის ღვაწლზე,  შექმნეს კედლის გაზეთი

მოსწავლე-მასწავლებელთა ყურადღების მიღმა არ დარჩენილა დავით აღმაშენებლის ხსენების დღე

 დავით აღმაშენებლის მოღვაწეობასთან დაკავშირებით გაერთიანებული გაკვეთილი ჩაუტარდათ მე-6, მე-10 და მე-11 კლასების მოსწავლეებს

საინტერესო

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

თუ არ იცით, რომ იოსებ გრიშაშვილი, ვასილ ბარნოვი, ეგნატე ნინოშვილი  - იცით ამ მწერლების ნამდვილი სახელი და გვარი ?

სიახლეები
საზოგადოება