ქორეთის საჯარო სკოლის მოსწავლეთა ბრწყინვალე წარმატება საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“
26-10-2022
დაკოპირებულია
-
+
საჩხერის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქორეთის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“ ბრწყინვალედ იასპარეზეს.
„საჩხერის ეტალონი მოსწავლე“ სწორედ ამ სკოლოს მეცხრე კლასის მოსწავლე თათია ლომიძე გახდა. მეორე ადგილი კი თორნიკე მოდებაძემ დაიკავა.
კონკურსის პირველ ეტაპზე 18 მოსწავლე მონაწილეობდა, მათგან 7 მეორე ეტაპზე გადავიდა.
სკოლაში მოსწავლეთა მიღწევით განსაკუთრებულად ამაყობენ და წინსვლას უსურვებენ. ქორეთის საჯარო სკოლა მადლობას უხდის გეოგრაფიის პედაგოგ მაია შუკაკიძეს ამ პროექტის ხელშეწყობისათვის. ასევე, მადლობას უხდიან პროექტის ხელმძღვანელს ბატონ გოჩა ტყეშელაშვილსა და განათლების სამინისტროს.
შეგახსენებთ, რომ კონკურსის პირველი და მეორე ეტაპები ტესტირების სპეციალური პორტალის საშუალებით გაიმართა.
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ დისტანციური ფორმატით საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მხარდაჭერით მიმდინარეობს და მისი მიზანია მოსწავლე-ახალგაზრდებში არაფორმალური განათლების ხელშეწყობა, მოტიცავია-წახალისება და ამ მიზნით თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენების უნარ-ჩვევების განვითარება.
ინტელექტ-ჩემპიონატის კონკურსის მონაწილე ყველა მოსწავლე „ეტალონის“ სპეციალური ონლაინ სიგელით, ხოლო მეორე ეტაპში - ონლაინ ოქროს სიგელით დაჯილდოვდა.
გამარჯვებული მოსწავლეები შემდგომში თავის მუნიციპალიტეტებს წარმოადგენენ LIVE ვიდეო-ფორმატის კონკურსში და შეეჯიბრებიან სხვა მუნიციპალიტეტების გამარჯვებულებს.
„სასიხარულო სიახლე ქორეთის საჯარო სკოლაში.
დიდი მადლობა საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს, რომლის მხარდაჭერითაც მიმდინარეობს საქართველოს ეროვნულ ინტელქტ-ჩემპიონატი ,,ეტალონი" დისტანციური ფორმატით და მისი მიზანია მოსწავლე-ახალგაზრდებში არაფორმალური განათლების ხელშეწყობა, მოტივაციის ამაღლება და ამ მიზნით თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენების უნარ-ჩვევების გამოყენება. მადლობა პროექტის ხელმძღვანელს ბატონ გოჩა ტყეშელაშვილს ასეთი მაღალი დონის პროექტის შექმნისათვის“,- ვკითხულობთ სკოლის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე