ჭვინთის საჯარო სკოლაში, მედიაწიგნიერების კვირეულის ფარგლებში, საინტერესო აქტივობები გაიმართა
01-11-2022
დაკოპირებულია
-
+
ახალციხის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჭვინთის საჯარო სკოლაში პედაგოგები მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებასა და შემოქმედებითი უნარების განვითარებაზე აქტიურად ზრუნავენ.
ისინი მოსწავლეებს სხვადასხვა საინტერესო აქტივობას სთავაზობენ. ამჯერად, სკოლაში მედიაწიგნიერების კვირეული გაიმართა. მასში III-XIIკლასის მოსწავლეები და მასწავლებლები სლოგანით - „არ დაიჯერო ყალბი ამბავი“, ჩაერთნენ.
კვირეულის ფარგლებში განხორციელდა სხვადასხვა აქტივობა. მათ შორის:
საინფორმაციო შეხვედრა მედიაწიგნიერების ცნობიერების ამაღლების კუთხით - მომხსენებელი ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი მანანა ჩინჩალაძე;
განხორციელებული პროექტის: „ისწავლე, რათა ამოიცნო!“ წარდგენა და გამოცდილების გაზიარება - პრეზენტატორი: ანა გოგოლაური;
შექმენი რეკლამა - III-V კლასის მოსწავლეების მონაწილეობით .მათ შექმნეს რეკლამები საკუთარი ინტერპრეტაციით, გაყიდეს წარმოსახვითი ნივთი და დაასკვნეს, რომ შესაძლებელია რეკლამა შეიცავდეს ყალბ ინფორმაციას, რათა უფრო მეტი მყიდველი ჰყავდეს წარმოდგენილ პროდუქტს;
,,გახდი ჟურნალისტი";
,,გამოიყენეთ ვიზუალური მასალა";
,,გაშეშებული კადრი".
მოსწავლეები ყველა აქტივობაში დიდი მონდომებითა და ხალისით მონაწილეობდნენ. მედიაწიგნიერების კვირეულში აქტიურად იყვნენ ჩართული პედაგოგები და სკოლის დირექტორი. მათ საინფორმაციო შეხვედრაზე ისაუბრეს მედიაწიგნიერების მნიშვნელობასა და აუცილებლობაზე.
„მოსწავლეებმა გაიაზრეს ,რომ მანამდე, სანამ რაიმე ინფორმაციას მიიღებენ ან გაავრცელებენ დაფიქრდნენ, გადააფასონ, კრიტიკულად გაიაზრონ და მხოლოდ ამის შემდეგ გაავრცელონ საზოგადოებაში, რათა არ შეიყვანონ შეცდომაში ადამიანები. ვფიქრობთ, რომ სკოლაში მსგავსი ტიპის თემებზე საუბრები და აქტივობების განხორციელება მოსწავლეებს და სასკოლო საზოგადოებას მისცემს საშუალებას კრიტიკულად შეაფასონ მიღებული ინფორმაცია. მადლობა მინდა გადავუხადო დირექციას, კოლეგებს, კომუნიკაციების კომისიას მხარში დგომისთვის და წარმატება მინდა ვუსურვო თითოეულ მათგანს“,- ვკითხულობთ სკოლის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე