წყალტუბოს N4 სკოლის დაწყებითი კლასების მოსწავლეები იაკობ გოგებაშვილის იუბილეს მიძღვნილ კვირეულს აქტიურად შეუერთდნენ
02-11-2022
დაკოპირებულია
-
+
წყალტუბოს N4 საჯარო სკოლაში იაკობ გოგებაშვილის იუბილისადმი მიძღვნილი კვირეული გაიმართა.
მის მიმდინარეობაში დაწყებითი კლასების მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთნენ.
მე- 2 კლასის მოსწავლეებმა, საყვარელი მწერლისა და საზოგადო მოღვაწის იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობების მიხედვით, რამდენიმე საინტერესო აქტივობები განახორციელეს. ისინი კალიგრაფიის კონკურსში მონაწილობდნენ, ახალგაზრდული შეხვედრების ოთახში იაკობ გოგებაშვილის ბიოგრაფიას გაეცნენ. შემდეგ გადაინაცლეს ბიბლიოთეკაში, სადაც დიდი მწერლის მოთხრობებიდან ნაწყვეტები წაიკითხეს და მათი ინსცენირება განახორციელეს.
აქტივობებს მუსიკის პედაგოგი ხათუნა იობაშვილი და ქართული ენის მასწავლებელი ნათია ვარდანიძე ხელმძღვანელობდნენ.
„პატარები ხალისით და დიდი მონდომებით ასრულებდნენ სხვადასხვა როლებს. ბოლოს, იმსჯელეს მთავარ გმირებზე.
„მოდი ვნახოთ ვენახი“ ლექსის მიხედვით, რომლის ავტორი იაკობ გოგებაშვილია, ბავშვებმა დახატეს და მოისმინეს რამდენიმე სიმღერა შექმნილი მოცემული თემის შესახებ. ასევე, სცადეს შემღერება და ანსამბლურობის უნარჩვევის გამომუშავება“,- ვკითხულობთ სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
პირველი კლასის მოსწავლეებმა სკოლის ბიბლიოთეკის დარბაზში ლექსებითა და სიმღერებეთ პატივი მიაგეს ,,დედაენის" შემოქმედს. მუსიკის პედაგოგმა ხათუნა იობაშვილმა, მოსწავლეებთან ერთად, წარმოადგინა ,,თხა და ვენახის" მუსიკალური კომპოზიცია.
„ჩვენმა პატარებმა დიდი სიყვარულითა და მოკრძალებით, თავისი პატარა ხელებით „მოქარგეს", დედაენის პირველი სიტყვა: .აი ია“, - წერს ქართული ენის მასწავლებელი ხათუნა ქუთათელაძე, რომელიც ღონისძიების განხორციელებაში აქტიურად მონაწილეობდა.
გარდა ამისა, მე-3 კლასში გაიმართა ლიტერატურული ღონისძიება - „დედა-ენა ბურჯია ეროვნებისა".
მოსწავლეებმა გაიხსენეს დიდი მწერლის ბიოგრაფია, წაიკითხეს ნაწყვეტები მისი მოთხრობებიდან, იაკობ გოგებაშვილისადმი მიძღვნილი ლექსები, წარადგინეს ინსცენირები, რომლებიც მისი მოთხრობების მიხედვით შექმნეს. აქტივობის ხელმძღვანელი ქართული ენის მასწავლებელი რუსუდან ლობჟანიძე იყო.
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე