დაჩი იოსელიანი მოსწავლეებს ესაუბრა მწერლის შესახებ, დაათვალიერებინა მარანი, იქ წარმოდგენილი საყოფაცხოვრებო ნივთები, აუხსნა, რომ მეღვინეობას ჩვენს ქვეყანაში რვაასწლიანი ისტორია აქვს, აჩვენა მარანში წარმოდგენილი ღვინის კოლექცია. ამის შემდეგ მასპინძელი პატარა სტუმრებს, მათ მშობლებსა და პედაგოგებს შეუძღვა მთავარ დარბაზში, სადაც დაათვალიერებინა მწერლის პირადი ნივთები, ნახატები, სხვადასხვა ენაზე გამოცემული წიგნები.
ბოლოს, მოსწავლეებმა ლიტერატურული კომპოზიცია, „მარადისობის ბინადარი“ წარადგინეს, რომელიც მწერლის ბიოგრაფიულ შტრიხებს, ბრძნულ გამონათქვამებს, იგავ-არაკებსა და ლექსებს აერთიანებდა.
მათი ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი დოდო ხაჩიძე, ხოლო დამრიგებელი მანანა წულაიაა.
„დიდი შემოქმედის სამყაროში მოგზაურობით მოსწავლეებს განუვითარდათ მუზეუმში ქცევის, მოსმენის, კომუნიკაციის, ინფორმაციის გაგების უნარ-ჩვევები, გაუძლიერდათ სიყვარული და პატივისცემა ჩვენი კულტურული მემკვიდრეობის მიმართ, რომელიც წარსულთან გვაკავშირებს, აწმყოსთვის მყარ საყრდენს გვაძლევს და მომავლისკენ გზას გვიკვალავს.
ბატონი დაჩი იოსელიანი საოცრად თბილად მოეფერა ბავშვებს, შეაქო, მოუწონა გამართული მეტყველება, რომლის დეფიციტიც, სამწუხაროდ, ხშირადაა, მადლობა გადაუხადა მასწავლებლებსა და მშობლებს. თავის მხრივ მშობლებმაც არ დაიშურეს სამადლობელი სიტყვები ყურადღებიანი მასპინძლისა და მასწავლებლებისათვის",- ვკითხულობთ სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე