მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ვარლამ ძიძიგურის სახელობის ხონის მუნიცპალიტეტის სოფელ მათხოჯის საჯარო სკოლაში პედაგოგები მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებასა და შემოქმედებითი უნარების განვითარებაზე აქტიურად ზრუნავენ.
ისინი მოსწავლეებს სხვადასხვა საინტერესო აქტივობას სთავაზობენ.
ამჯერად, მეცხრე კლასის მოსწავლეებმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, კომპლექსური დავალების ფარგლებში, სცენარი შექმნეს და გაკვეთილზე გაითამაშეს. შემდეგ კი სცენარში წარმოდგენილი პრობლემის შესახებ - შვილებისა და მშობლების ურთიერთობები, ბავშვთა უფლებები - დისკუსია გამართეს.
მოსწავლეებმა დისკუსიის დროს, სცენარში წარმოჩენილი პრობლემის გამომწვევი მიზეზებისა და მათი გადაჭრის გზებზეც ისაუბრეს.
მათი ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ანა მელაძეა.
„მოსწავლეებმა თავიანთი ხედვები არგუმენტირებულად წარმოაჩინეს. გაკვეთილის ბოლოს კი, მხარეები შეჯერდნენ ერთ კონკრეტულ საკითხზე, რომ თანამედროვე საზოგადოებაში ბავშვთა უფლებების კონვენციის უგულებეყოფის მთავარი მიზეზი გახლავთ უფროსების მიდგომები, რომლებიც გამოწვეულია ბავშვთა უფლებების დაბალი ცნობიერებით და გავრცელებული სტერეოტიპებით“,- ვკითხულობთ სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტო:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
აკადემია პედაგოგებს აძლევს შესაძლებლობას გაეცნონ კონკრეტულ ნაბიჯებს იმისთვის, რომ გახდნენ ინოვაციური მასწავლებლები
საგამოცდო ლიტერატურა მასწავლებელბისთვის ყველა საგანში - საკითხები, ტესტის ნიმუშები და შეფასების კრიტერიუმები
„ვირუსების პიკი გადავლილი არ არის - განსაკუთრებული რისკის ქვეშ 5 წლამდე ბავშვები არიან, მათ უმრავლესობას ფილტვების ანთება აქვს“ - ივანე ჩხაიძე
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
სკოლის პედაგოგები სწავლებისას მრავალფეროვან აქტივობებს მიმართავენ
მოსწავლეებმა კიდევ ერთხელ შეახსენეს თანატოლებს, რომ წიგნის სიყვარულს შეუძლია სამყაროს შეცვლა უკეთესობისკენ
მასწავლებლების პროფესიული განვითარების ნაკლებობა, მოსწავლეთა ფსიქიკური ჯანმრთელობა... კიდევ რა გამოწვევები არსებობს განათლებაში
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე