სიახლეები
ეტალონი

„ეტალონში“ მონაწილეობით მოსწავლეები, გამოცოცხლდნენ, გახალისდნენ“- ბოლნისის მუნიციპალიტეტში კონკურსის I ეტაპი გაიმართა
18-11-2022
-
+


საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ მიზანი მოსწავლეებში განათლების ხელშეწყობა, მოტივაციის გაზრდა და წახალისებაა. ტრადიციად ქცეულ სახალსო კონკურსში მოსწავლეები მთელი ქვეყნიდან აქტიურად ერთვებიან. 

2022 წლის საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ მეორე პერიოდის კონკურსები ტრადიციულად, საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მხარდაჭერით დისტანციურ რეჟიმში მიმდინარეობს. 

16 ნოემბერს კონკურსის პირველი ეტაპი ბოლნისის მუნიციპალიტეტის მოსწავლეებისთვის ჩატარდა. ინტელექტუალურ შეჯიბრში მუნიციპალიტეტის მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები ჩაერთნენ. 

ინტელექტ-ჩემპიონატში მონაწილე ყველა ბოლნისელი მოსწავლე „ეტალონის“ და ბოლნისის მუნიციპალიტეტის მერიისგან სპეციალური სახელობითი ონლაინ სიგელით დაჯილდოვდა. 

კონკურსის პირველი ეტაპის შედეგების მიხედვით შეირჩნენ მოსწავლეები, რომლებიც ერთმანეთს მეორე ეტაპზე ბოლნისის „ეტალონი მოსწავლის“ ტიტულისთვის შეეჯიბრებიან. კონკურსის II ეტაპი 18 ნოემბერს 10:00 საათიდან 16:00 საათამდე ასევე დისტანციურ რეჟიმში გაიმართება. კონკურსი ბოლნისის მუნიციპალიტეტის მერიისა და ბოლნისის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის მხარდაჭერით იმართება. 

კონკურსის მნიშვნელობისა და მიმდინარეობის შესახებ ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სკოლების დირექტორები გვესაუბრნენ. 

თამაზ ბერიანი, ბოლნისის მუნიციპალიტეტის საბა დადვანის სახელობის სოფელ ტანძიის საჯარო სკოლის დირექტორი:

საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“ ჩემი სკოლის მოსწავლეთა ჩართულობა მაღალი იყო - ძალიან დიდი ინტერესი გამოიჩინეს და ტესტები ყურადღებით შეასრულეს. პროცესმა კარგად ჩაიარა. ვფიქრობ, რომ „ეტალონი“ გონების განვითარებისთვის, მოტივაციის გაზრდისა და შესაძლებლობების გამოვლენისთვის ძალიან კარგი კონკურსია. აღსანიშნავია ისიც, რომ ჩვენი მოსწავლეები მასში გასულ წლებშიც მონაწილეობდნენ.

გულნაზი რეხვიაშვილი, ემზარ რეხვიაშვილის სახელობის ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სოფელ რაჭისუბნის საჯარო სკოლის დირექტორი:

კონკურსში ჩვენი ერთ-ერთი საუკეთესო - მე-9 კლასი, ფაქტობრივად, სრულად ჩაერთო. ტესტირებას თავი ნორმალურად გაართვეს, კმაყოფილი ვარ, 5 ბავშვიდან, 4 მეორე ეტაპზე გადავიდა. მათ სრულიად დამოუკიდებლად იმუშავეს და ცოდნა გამოავლინეს. მიმაჩნია, რომ რაც მოსწავლეებს გააქტიურებს, ყველაფერი კარგია, მათ შორის, „ეტალონი“.

მზია დანელია, ბოლნისის N3 საჯარო სკოლის დირექტორი:

„ეტალონში“ მონაწილეობით მოსწავლეები, გამოცოცხლდნენ, გახალისდნენ, რითიც ძალიან კმაყოფილები ვართ. კონკურსმა მათი დაინტერესებს გამოიწვია, როგორც თქვეს, საინტერესო კითხვები იყო და თავი ნორმალურად გაართვეს. ზოგადად, ჩვენი მოსწავლეები „ეტალონის“ პროექტებში აქტიურად ერთვებიან. კარგი იქნება, თუ კონკურსი უფრო ხშირად ჩატარდება ხოლმე, მოსწავლეებიც გაიხსენებენ ნასწავლ მასალას, რაც მათზე დადებითად აისახება.

ნესტან ონიანი, ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სოფელ მუხრანას საჯარო სკოლის დირექტორი:

ჩვენი სკოლის 7 მოსწავლიდან, 4 მეორე ეტაპზე გადავიდა. ზოგადად, უფრო მეტს უნდოდა, რომ მონაწილეობა მიეღო, თუმცა ინტერნეტის პრობლემა ჰქონდათ. დიდი ხანია, რაც „ეტალონთან“ აქტიურად ვთანამშრომლობთ, საინტერესო პროექტია. ახლა ველოდებით, მეორე ეტაპზე რა მოხდება. გასულ წლებში ბოლნისში ბატონი გოჩა ტყეშელაშვილი იყო ჩამოსული, მაშინ კონკურსი აქ ჩატარდა, მასში ჩვენი სკოლის მოსწავლეც მონაწილეობდა, რომელმაც ძალიან კარგი შედეგი დააფიქსირა - მე-3 ადგილი დაიკავა. მე სკოლაში სპეციალურად „ეტალონთან“ დაკავშირებით, გამოყოფილი მყავს მასწავლებელი - ნინო ჯოხაძე, რომელიც ამ მიმართულებას კურირებს.

ასევე იხილეთ:

„ეტალონის“ II ეტაპის მონაწილეთა სია - ბოლნისი


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია  - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის

მოსალოდნელია ნალექი, ძლიერი თოვა და ქარბუქი - გაფრთხილება გარემოს ეროვნული სააგენტოსგან

მინისტრის ბრძანებით უცხოეთში მიღებული განათლების აღიარების წესში ცვლილება შევიდა 

2025 წლიდან ბაღებში პერსონალს ხელფასი თითქმის 20%-ით გაეზრდება

როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“ 

კესო, მუსიკალური ფესტივალის - „სხვა საქართველო სად არის“, ლაურეატი გახდა 

მე- 7 კლასის დამრიგებლის ზენფირა ისაევის ხელმძღვანელობით ჩატარდა და მასში მოსწავლეები დიდი ინტერესით ჩაერთნენ 

აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა

კვირეული დაუვიწყარი ემოციებითა და შთაბეჭდილებებით აღსავსე იყო 

საინტერესო

როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან

როგორია ხალი წელი ხელოვნების გაკვეთილზე? - დღეს მოგიყვებით კრეატიულობისა და მხიარულების სინთეზზე... 

დღეს, განვიხილავთ იდეებს, რომლებიც მოსწავლეებს სიამოვნებას მიანიჭებს და ბუნებასაც დაიცავს 

ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა -   ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა

სიახლეები
საზოგადოება