მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პროექტებით სწავლება ახალი სასწავლო წლიდან შეეხოთ სკოლებს და მოიცვა სამოქალაქო განათლების, მუსიკისა და ხელოვნების გაკვეთილები.
ზოგადი განათლების დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, მარიამ ჩიქობავამ განმარტა, რომ მიმდინარე სასწავლო წელს, პროექტებით სწავლება არ შეფასდება, თუმცა უკვე განსაზღვრულია, რომ სემესტრში ერთი პროექტი უნდა შექმნან მოსწავლეებმა. რაც შეეხება შეფასებას, ჩიქობავამ განმარტა, რომ „განმავითარებელი შეფასება აუცილებელია, შეიძლება სამომავლოდ ჩათვლა იყოს, მაგრამ ჩვენ ცოტა სხვა იდეა გვაქვს:
უნდა შეიცვალოს ერთიანი ეროვნული გამოცდები - გვინდა, გაიზარდოს სკოლის როლი და უმაღლეს სასწავლებელში მოსახვედრად შევიდეს მოსწავლის ერთგვარი პორტფოლიო, მისი სოციალური აქტივობა.
მე არ ვამბობ, რომ ეს უნდა იყოს გადამწყვეტი, მაგრამ 5-10 პროცენტიანი წილი, სასურველია, ჰქონდეს; მოსწავლის პორტფოლიოს კეთება უნდა დავაწყებინოთ მასწავლებლებს“;
კითხვაზე, თუ როდიდან შეიძლება დაინერგოს ეს სიახლეები, მარიამ ჩიქობავა ვადად, დაახლოებით, სამ წელს ასახელებს:
„სამ წელიწადში, წესით, გამოცდების ახალი სისტემა უნდა დაიდოს და იქ უკვე გვინდა, რომ მოსწავლის პორტფოლიოს რაღაც წილი ჰქონდეს“.
იქნება თუ არა პორტფოლიო გარკვეული ბენეფიტი სკოლის კურსდამთავრებულებისთვის? - ჩიქობავა აცხადებს, რომ სურთ უნივერსიტეტებთან წარიმართოს მოლაპარაკება ამ მიმართულებით და მომავალმა სტუდენტებმა ახსნან საკუთარი აქტივობები.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
განაცხადის გასაგზავნად ვადა 17 იანვრის ჩათვლითაა - საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და სხვა დეტალები ცნობილია
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტის ფარგლებში მოსწავლეები გაეცნენ უცხო ქვეყნის უძველეს საშობაო ტრადიციებს
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება