მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებლის პროფესიული განვითარების სისტემის ერთ-ერთი ძირითადი პრინციპი პედაგოგებს შორის ურთიერთთანამშრომლობა და ურთიერთნდობაა, - ამის შესახებ მასწავლებლის პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების დოკუმენტშია აღნიშნული.
სამინისტროს მიერ შემუშავებულ დოკუმენტში განმარტებულია, რა როლი აქვს მასწავლებლების ერთმანეთისადმი ურთიერთობასა და მხარდაჭერას მათ პროფესიულ წინსვლაზე.
„აუცილებელია ურთიერთობები დამყარებული იყოს ნდობასა და მხარდაჭერაზე. პროფესიული განვითარება ორიენტირებული უნდა იყოს მასწავლებლების განვითარებაზე და არა მათი შესაძლებლობების ლიმიტების ხაზგასმაზე. ამიტომ, პროფესიული განვითარების პროგრამები არ უნდა იყოს ორიენტირებული დროში ხანმოკლე მტკიცებულებების კონსტანტირებაზე. სკოლაში უნდა მოქმედებდეს ანგარიშვალდებულების სისტემა, რომელსაც საფუძვლად უდევს მიღწევებისა და დახელოვნების მენეჯმენტი, სასკოლო საზოგადოების წევრები კი უნდა იზიარებდნენ პასუხისმგებლობას ხარისხიან განათლებაზე“, - აღნიშნულია მასწავლებლის პრაქტიკული საქმიანობის შეფასების დოკუმენტში.
აქვე საუბარია, თუ რა არის საჭირო მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და მხარდაჭერის სისტემის პრინციპის სრულყოფილად შესასრულებლად:
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
მასწავლებლების ორი საგნის გამოცდაზე გამოყენებული ტესტები - NAEC
„აბიტურიენტებს ვურჩევდი სჯეროდეთ საკუთარი თავის“
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს კვირიკეს N2 საჯარო სკოლის დირექტორი ინგა ქარცივაძე პასუხობს
სკოლაში თითოეული მოსწავლის ინტერესებზე მორგებული გარემოა შექმნილი
„მე არასდროს მიფიქრია საჯარო სკოლაში გადასვლაზე, დიდი და წარმატებული ოჯახის წევრი ვარ და ეს ძალიან მახარებს“
ესპანეთში, ბავშვები დაახლოებით 10-12 კვირა ისვენებენ, სკოლები ივნისის დასასრულს ასრულებენ სასწავლო პროცესს