მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დასწავლის უნარის დარღვევის მრავალი ფორმა არსებობს, შესაბამისად, მისი გამოვლინება მარტივი არაა.
სამინისტროს მიერ შემუშავებულ გზამკვლევში აღნიშნულია, რომ ზოგიერთ სირთულეს შესაძლებელია, ნებისმიერ ბავშვში შევხვდეთ, თუმცა თუ ქვემოთ ჩამოთვლილი შემთხვევებიდან ბევრი ემთხვევა და ამასთან, მდგომარეობა დროთა განმავლობაში ვერ უმჯობესდება, შეგვიძლია ეჭვი მივიტანოთ, რომ მოსწავლეს დასწავლის უნარის დარღვევა აქვს.
დასწავლის უნარის დარღვევის საერთო მახასიათებლები დაწყებითი კლასის მოსწავლეებში:
V-XII კლასებში კი დასწავლის უნარის დარღვევის მქონე მოსწავლეს:
დასწავლის უნარის დარღვევა არ ნიშნავს, რომ მოსწავლეს არანაირი უნარ-ჩვევა არ გააჩნია. მეტიც, დასწავლის უნარის დარღვევის მქონე ბავშვებს ზოგიერთი უნარი იმდენად აქვთ განვითარებული, რომ ისინი აღნიშნული უნარების გამოყენებით მარტივად ახერხებენ თავიანთი სირთულეების კომპენსაციას, რაც დასწავლის უნარის დარღვევის იდენტიფიცირებას უფრო მეტად ართულებს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საკითხები, რომლებიც პედაგოგებმა მოსწავლეთა შეფასებისას უნდა გაითვალისწინონ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სასკოლო საზოგადოებას ღონისძიებით მიულოცეს ახალი წელი მე-5 და მე-6 კლასის მოსწავლეებმა
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას