მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებლები მოსწავლეებს სხვადასხვა შეფასების რუბრიკით აფასებენ. შეფასებისას უმთავრესია, პედაგოგი იყოს ობიექტური და მისმა უკუკავშირმა მოსწავლე არათუ დათრგუნოს, პირიქით, მეტად წაახალისოს.
შეფასების რუბრიკის მიხედვით წერითი დავალების შემოწმება ბევრად მარტივია, ვიდრე - მოსწავლის ზეპირი კომუნიკაციის, რადგან ასეთ დროს პედაგოგი ძალიან ყურადღებით უნდა უსმენდეს მოსწავლეს, რათა რაიმე „არ გამოეპაროს“ და მოსწავლე ობიექტურად და სამართლიანად შეაფასოს.
მასწავლებელს მოსწავლის ზეპირი კომუნიკაციის შეფასება მეტად გაუადვილდება, თუ სქემებს დაიხმარებს.
რომელი კრიტერიუმების მიხედვით უნდა შეაფასოს მასწავლებელმა მოსწავლის ზეპირი კომუნიკაციის უნარები?
მოსწავლეთა მსჯელობის ობიექტურად შეფასებაში შემდეგი კრიტერიუმები დაგეხმარებათ. მოსწავლე:
შეგახსენებთ, რომ მოსწავლეთა ზეპირმეტყველების უნარ-ჩვევები კარგად ვლინდება ისეთ აქტივობებში, როგორიცაა: როლური თამაშები, დებატები, კრიტიკული ანალიზი, განსახილველ პრობლემაზე მსჯელობა და ა.შ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საკითხები, რომლებიც პედაგოგებმა მოსწავლეთა შეფასებისას უნდა გაითვალისწინონ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სასკოლო საზოგადოებას ღონისძიებით მიულოცეს ახალი წელი მე-5 და მე-6 კლასის მოსწავლეებმა
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას