მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ეკატერინე ცაავა თბილისის N49 საჯარო სკოლის გულისხმიერი დირექტორია, რომელიც სკოლის საკეთილდღეო საქმეს ერთგულად ემსახურება და ცდილობს თავისი წვლილი შეიტანოს განათლების გაუმჯობესებაში, მისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია N49 საჯარო სკოლამ საამაყო და ნიჭიერი თაობა აღზარდოს. etaloni.ge გთავაზობთ ბლიც-ინტერვიუს სკოლის ხელმძღვანელ ეკატერინე ცაავასთან:
- საკუთარ თავს დავახასიათებ, როგორც...
- ობიექტური, პასუხისმგებლიანი, კეთილსინდისიერი, მიზანდასახული, საქმის ერთგული, გულისხმიერი, კაცთმოყვარე და პატრიოტი.
- რომ არა დირექტორი, ვიქნებოდი...
- ექიმი - კარდიოქირურგი ან კინორეჟისორი.
- რა თვისებები შეგძინათ თქვენმა პროფესიამ ?
- გუნდურობა.
- თქვენი სამაგალითო კოლეგა დირექტორი...
- ჩემთვის სამაგალითო დირექტორი, რომელმაც ჩემს პიროვნულ ჩამოყალიბებაში მიიღო მონაწილეობა და ჩემი ცხოვრების მუდმივი გზამკვლევია, არის: აკადემიკოსი ლევან ჩიქვანაია - პირველი ექსპერიმენტალური სკოლის დირექტორი, პედაგოგიკის ინსტიტუტის დირექტორი, პარლამენტარი, ბატონი ვახტანგ თელია - ქალაქ თბილისის N68 საშუალო სკოლის დირექტორი და ბატონი სანდრო ჯავახიშვილი - ქალაქ თბილისის ილია ვეკუას სახელობის N42 სკოლის დირექტორი.
- გამოცდილება, რომელმაც შემცვალა...
- პიროვნული თვისებებით გამოცდილებას არ შევუცვლივარ, მაგრამ დამანახა, რომ სასურველია ადამიანი თავისი შეცდომებით არ სწავლობდეს, არამედ სხვისისას ითვალისწინებდეს. თუმცა, ალბათ, გამოცდილებამ მეტი ცხოვრებისეული ანალიზის საშუალება მომცა.
- თქვენი საყვარელი სიტყვა...
- სამშობლო, დედა, ოჯახი...
- რა შეკითხვას დაუსვამდით საკუთარ თავს ?
- რანი ვართ? რა ვიყავით? რანი ვიქნებით?
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
NAEC მასწავლებლებისთვის ვაკანსიას აცხადებს- ტესტური დავალებები 13 საგანში შეიქმნება მე-6 და მე-10 კლასების მოსწავლეებისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მიზანი იყო შეკრება-გამოკლებაზე ცოდნის განმტკიცება