მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ვანის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბზვანის საჯარო სკოლის დირექტორი ნარგიზა ტყეშელაშვილი შემოქმედებითი უნარებითა და კრიტიკული აზროვნებით გამორჩეული პიროვნებაა. ის ყოველთვის ცდილობს სკოლაში სიმშვიდე და ურთიერთგაგება სუფევდეს. შესაბამად, მისთვის სხვისი აზრის მოსმენა და საღი აზრის გათვალისინება ძალიან მნიშვნელოვანია.
Etaloni.ge წარმოგიდგენთ სკოლის დირექტორ ნარგიზა ტყეშელაშვილის ბლიც-ინტერვიუს:
- საკუთარ თავს დავახასიათებ, როგორც...
- საკუთარ თავზე საუბარი ცოტა რთულია, თუმცა ვთვლი - ვარ პოზიტიური პიროვნება, ვცდილობ უარყოფითში დადებითი ვეძებო და ხშირად გავიღიმო, რადგან ვთვლი რომ მოზარდ თაობას დადებითი ემოცია ჩამოაყალიბებს სრულფასოვან პიროვნებად.
- რომ არა დირექტორი, ვიქნებოდი...
- პირად სივრცეს არ დავარღვევდი, საკუთარ თავისკენ მიმავალ გზაზე კიდევ დავფიქრდებოდი, ტყვეობაში არ დავრჩებოდი, ვიქნებოდი მაძიებელი, შევეცდებოდი დამემკვიდრებინა საკუთარი თავი საზოგადოებაში.
- რა თვისებები შეგძინათ თქვენმა პროფესიამ ?
- ვფიქრობ სკოლამ, ბავშვებმა ჩამომიყალიბა ემოციების მართვის, კრიტიკული აზროვნების, შემოქმედებითობის უნარი.
- თქვენი სამაგალითო კოლეგა დირექტორი...
- თეონა ადეიშვილი - ქ. ვანის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი, ახალგაზრდა კოლეგა, შემოქმედებითი, წარმატებული,კომუნიკაბელური, აქტიური...პიროვნება.
- გამოცდილება, რომელმაც შემცვალა...
- უმრავლესობას მოვუსმინო ბოლომდე და საღი აზრი გავითვალისწინო.
- თქვენი საყვარელი სიტყვა...
- „წიგნიერება“
- რა შეკითხვას დაუსვამდით საკუთარ თავს?
- რა არის ჩვენი ცხოვრების მთავარი არსი?
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
NAEC მასწავლებლებისთვის ვაკანსიას აცხადებს- ტესტური დავალებები 13 საგანში შეიქმნება მე-6 და მე-10 კლასების მოსწავლეებისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მიზანი იყო შეკრება-გამოკლებაზე ცოდნის განმტკიცება