თბილისის N31 სკოლის იტალიური ენის მასწავლებელმა მე-10 და მე-11 კლასების მოსწავლეებთან საინტერესო ლიტერატურული ექსპერიმენტი ჩაატარა
01-02-2023
დაკოპირებულია
-
+
თბილისის N31 საჯარო სკოლაში სხვადასხვა მნიშვნელოვან თარიღს აქტივობებითა და პროექტებით აღნიშნავენ.
ამჯერად, წიგნის საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით, იტალიური ენის მასწავლებელმა ნანა ზარდიაშვილმა მეათე და მეთერთმეტე კლასის მოსწავლეებთან საინტერესო ლიტერატურული ექსპერიმენტი ჩაატარა.
ექსპერიმენტის მიზანი იყო დაენახათ, როგორ იცვლება ტექსტის აღქმა და კითხვის ტონი, პირველად წაკითხვიდან მეორე წაკითხვამდე იმ შემთხვევაში, როცა მკითხველი მეორე წაკითხვამდე ისმენს სხვის წაკითხულს, იღებს ინფორმაციას ტექსტის შესახებ და ისმენს/აკეთებს იმავე ტექსტის ანალიზს.
მათ გალატკიონ ტაბიძის „უკანასკნელი მატარებელი“ წაიკითხეს, შემდეგ მუსიკაში გადატანილ იმავე ტექსტს და ბოლოს კი, ლევან ბერძენიშვილის ანალიზს - „გალაკტიონი: სსრკ, სიკვდილის მატარებელი“, მოუსმინეს.
ექსპერიმენტში ჩართული Xა და XIა კლასის მოსწავლეები, სკოლის ადმინისტრაციის წარმომადგენელი მაია აფციაური, ისტორიის მასწავლებელი რუსო ფარცხალაძე და სკოლის დირექტორი სოფიკო ჯანაშია იყვნენ.
„აქტივობა აღმოჩნდა ძალიან, ძალიან საინტერესო და ზოგადად, ძალიან კარგი რესურსია მოსწავლეების დასაინტერესებლად, კითხვის სურვილის ასამაღლებლად, საინტერესო თემებზე სასაუბროდ და უბრალოდ საინტერესო და განსახვავებული გაკვეთილის ჩასატარებლად. მადლობა ყველას, ვინც ჩაერთო ამ აქტივობასა და ექსპერიმენტში, ვინც ლექსის წაკითხვისას ატირდა, ვისაც მოსმენისას ბურძგლავდა და ვინც ტექსტის მიმართ ინდიფერენტული დარჩა, მაგრამ მუსიკა მოეწონა და სხვა ლექსებზე დაწერილი სიმღერების მიმართ გაუჩნდა ინტერესი“,- აღნიშნულია სკოლის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.