მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზოგადი განათლების რეფორმის ფარგლებში, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს საგნობრივი ექსპერტები პედაგოგებთან ლექცია-სემინარებს ატარებენ.
საგნობრივი შეხვედრები გულისხმობს ეროვნული სასწავლო გეგემის დანერგვის პროცესში დაგროვილი გამოცდილების გაზიარებასა და პრობლემური საკითხების განხილვას, სიახლეების გაცნობას.
ამჯერად, სამინისტრომ ახალი კალენდარი გამოაქვეყნა და შეხვედრა-სემინარები 19:00 საათზე, „თიმსის“ პლატფორმაში ჩატარდება.
იხილეთ ახალი განრიგი საგნების მიხედვით:
6 თებერვალი/ორშაბათი - შეხვედრა/სემინარი ფიზიკური აღზრდისა და სპორტის ექსპერტ გია ბეგიაშვილთან.
თემა: სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და განვითარება მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით ფიზიკურ აღზრდასა და სპორტში.
7 თებერვალი/სამშაბათი - შეხვედრა/სემინარი ისტორიის საგნობრივ ექსპერტ თინათინ გაგნიძესთან.
თემა: ცნებებზე ორიენიტრებული სწავლა-სწავლება - სამიზნე ცნებები, ცნებების იერარქია, სამიზნე ცოდნის სტრუქტურა.
8 თებერვალი/ოთხშაბათი - შეხვედრა/სემინარი კომპიუტერული ტექნოლოგიების ექსპერტ სანდრო ასათიანთან.
თემა: ალგორითმული აზროვნება და სქრეჩის გამოყენება სასწავლო პროცესში.
9 თებერვალი/ხუთშაბათი - შეხვედრა/სემინარი მე და საზოგადოების ექსპერტ ნიკო სილაგაძესთან.
თემა: საგნის „მე და საზოგადოება“ ინტეგრირება დაწყებითი საფეხურის სხვა საგნებთან.
10 თებერვალი/პარასკევი - შეხვედრა/სემინარი მეორე უცხო ენის ექსპერტ ლია ბეჟანიშვილთან.
თემა: ხუთი საგანმანათლებლო პრინციპის გააქტიურება კომპლექსურ დავალებაში მეორე უცხოური ენის მაგალითზე.
11 თებერვალი/შაბათი - შეხვედრა/სემინარი პირველი უცხო ენის ექსპერტ თამთა კამკამიძესთან.
თემა: სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და განვითარება მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით პირველ უცხოურ ენაში /ინგლისურ ენაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებში სრულწლოვანი მოსწავლეების რიცხვი 3600-ს აჭარბებს - დეტალური ინფორმაცია
სახელმწიფო გრანტის მოპოვება 1-დან 6 წლამდეა შესაძლებელი - გრანტის ხანგრძლივობა სწავლების საფეხურების მიხედვით
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა საზეიმოდ მორთუოლ გარემოში დრო შთამბეჭდავად გაატარეს და სასკოლო საზოგადოებასაც დაუვიწყარი მომენტები აჩუქეს
მათი დავალება იყო სხვადასხვა მარცვლები ერთმანეთთან ისე დაეკავშირებინათ, რომ მიეღოთ და წაეკითხათ სიტყვები
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას