მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ნორვეგიის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების ეროვნული სამსახურის (STATPED) წარმომადგენლებმა მორიგი ტრენინგები ჩაატარეს ლიდერობის განვითარებასა და კონსულტირებაში იმ სპეციალისტებისა და მმართველი რგოლის წარმომადგენლებისთვის, რომლებიც პასუხიმსგებელნი არიან საქართველოში ინკლუზიური განათლების ახალი მხარდამჭერი სისტემის დანერგვასა და მის შემდგომ უზრუნველყოფაზე.
ლიდერობის განვითარების ტრენინგს მმართველი რგოლის ოცამდე წარმომადგენელი, ხოლო კონსულტირების ტრენინგს ინკლუზიური განათლების მხარდამჭერი სხვადასხვა მომსახურების 80-ზე მეტი სპეციალისტი დაესწრო საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროდან, საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურიდან, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრიდან და რესურსსკოლებიდან.
ტრენინგის წამყვანებსა და მონაწილეებს საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის უფროსი გელა გელაძე და სამსახურის უფროსის მოადგილე ნინო შატბერაშვილი შეხვდნენ და მათ წარმატებული მუშაობა უსურვეს.
ლიდერობის და კონსულტირების განვითარების ტრენინგები საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს, ნორვეგიის საგარეო საქმეთა სამინისტროს, გაეროს ბავშვთა ფონდსა და ნორვეგიის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების ეროვნულ სამსახურს (STATPED) შორის გაფორმებული პარტნიორობის ფარგლებში ტარდება. აღნიშნული თანამშრომლობა მიზნად ისახავს ეროვნული ინკლუზიური განათლების სისტემის გაძლიერებას და სსიპ საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურში ინკლუზიური განათლების ახალი მხარდამჭერი მომსახურების დაფუძნებას.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებში სრულწლოვანი მოსწავლეების რიცხვი 3600-ს აჭარბებს - დეტალური ინფორმაცია
სახელმწიფო გრანტის მოპოვება 1-დან 6 წლამდეა შესაძლებელი - გრანტის ხანგრძლივობა სწავლების საფეხურების მიხედვით
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა საზეიმოდ მორთუოლ გარემოში დრო შთამბეჭდავად გაატარეს და სასკოლო საზოგადოებასაც დაუვიწყარი მომენტები აჩუქეს
მათი დავალება იყო სხვადასხვა მარცვლები ერთმანეთთან ისე დაეკავშირებინათ, რომ მიეღოთ და წაეკითხათ სიტყვები
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას