მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N103 საჯარო სკოლის პედაგოგები მოსწავლეებს ცნობიერებისა და ცოდნის გაღრმავების მიზნით, საინტერესო, მრავალფეროვან გასვლით გაკვეთილებს სთავაზობენ.
ამჯერად, სკოლის XIა კლასის მოსწავლეები ისტორიის მასწავლებელ ნანა ჩხაიძესთან ერთად, ოკუპაციის მუზეუმს ესტუმრნენ.
როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, გასვლითი გაკვეთილის მიზანი მოსწავლეებში თებერვლის ისტორიულად „სუსხიანი“ დღეებისა და მისი შედეგების გააზრება იყო
მოსწავლეები ოკუპაციის სულისშემძვრელ კინო-ფოტო-ფონო წერილობით წყაროებს გაეცნენ. ასევე გაესაუბრნენ მუზეუმის თანამშრომლებს, ოკუპაციისა და კონკრეტულად „წითელი ოკუპაციის“ შესახებ საკუთარი მოსაზრებები გამოხატეს.
მათ ასევე გამართეს დისკუსია და ერთმანეთს შთაბეჭდილებები გაუზიარეს.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, გასვლითი გაკვეთილი დატვირთული იყო ემოციებით, რაც გამოიწვია იმის გაცნობიერებამ თუ როგორი შემართებით იყო ჩართული ქართველი ახალგაზრდობა სამშობლოს დასაცავად თებერვლის მძიმე დღეებში. მათ ასევე გაიაზრეს, რომ დღევანდელი საქართველოც დიდი გამოწვევების წინაშე დგას.
„ფიქრმოძალებულებმა დავტოვეთ მუზეუმი. ეს საქართველოს უკეთეს მომავალზე ფიქრი იყო“, - აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
1921 წლის თებერვლის დღეები მძიმე იყო საქართველოსთვის, წითელი არმიის შეტევა თბილისის მიმართულებით...თურქეთის საზღვართან ეროვნული არმიის თავგანწირული ბრძოლები და ყველა ფრონტზე ქართველი იუნკერების გმირობის მაგალითები...
გენერლები გ კვინიტაძე. გ. მაზნიაშვილი, 20-21 წლის სამხედრო სასწავლებლის ახალგაზრდა იუნკერები, მარო მაყაშვილი და სრულიად, ქართველი ხალხი გმირობის კიდევ ერთ ფურცელს მატებენ საქართველოს უახლეს ისტორიას. სასტიკი რეპრესიები, რომლებსაც ქართული ინტელიგენციის დიდი ნაწილი ეწირება, მაგრამ საბოლოოდ 1991 წლის 9 აპრილს დიდი ქარტეხილის შედეგად, ქართველი ხალხი კვლავ ზეიმობს სახელმწიფოებრივი დამოუკიდებლობის აღდგენას.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ვადა 1-ელ ოქტომბრამდე განისაზღვრა - მინისტრის ბრძანებით, ვის ეხება დისტანციური სწავლება
როდის იწყება უნივერსიტეტებში პირველკურსელთა რეგისტრაცია - დოკუმენტების ჩამონათვალი, ვადები და სხვა დეტალები
„დავიწყე წერა და მთელი 45 წუთი თავი არ ამიწევია - გულით ვწერდი, საგამოცდო საკითხების ნაცვლად, „აღსარებას“
ექსპერტი მასწავლებლები კარგად ფლობენ პედაგოგიურ თეორიას, იციან როგორ შეიმეცნებენ ბავშვები და მოზარდები