მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დირექტორობის მსურველთა გამოცდის შედეგები ცნობილია და აქედან გამომდინარე, სულ უფრო აქტუალური გახდა კითხვა - როდის დასრულდება სკოლის ხელმძღვანელთა სერტიფიცირება.
აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით აჭარის ა/რ განათლებისა და კულტურის მინისტრმა, მაია ხაჯიშვილმა განაცხადა, რომ დირექტორობის მსურველთა სერტიფიცირება 2023 წელს დასრულდება, თუმცა მინისტრი არ გამორიცხავს, ზოგ შემთხვევაში დამატებით კონკურსის დანიშვნასაც:
„დირექტორების კონკურსებს რაც შეეხება, მიმდინარე წელს იგეგმება სერტიფიცირების დასრულება, თუმცა შედეგებიდან და კანდიდატების რაოდენობიდან გამომდინარე, მივიღებთ რეალურ სურათს, სად შეიძლება დამატებითი კონკურსების გამოცხადება“.
ხაჯიშვილმა ასევე დასძინა, რომ სკოლებში ახალი დირექტორები „გამოჩნდებიან“ და მათ მისაღებად განათლების სისტემა მზადაა:
„რეგისტრირებულ კანდიდატებს შორის არიან ახალი სახეები... მინდა წარმატება ვუსურვო ყველას. განათლების სისტემა მზადაა, ახალი კადრების მისაღებად - მასწავლებლების შემთხვევაში ეს გზა უკვე გავიარეთ და წარმატებული ახალი კადრები გვყავს; დარწმუნებული ვარ, ასევე იქნება დირექტორების შემთხვევაშიც“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ხელფასები სკოლებში 26-27 იანვრისთვის ჩაირიცხება“ - სამინისტროს განმარტება
„არებისთვის“ რომელ მოსწავლეებს ენიშნებათ გამოცდა და აქვს თუ არა მნიშვნელობა, საგანი ერთი სემესტრი ისწავლება თუ - ორი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აქტივობებს ჰქონდა როგორც სასწავლო-შემეცნებითი ასევე გასართობი სახე
გადაწყვეტილება სკოლამ მშობელთა კომიტეტთან შეთანხმებით მიიღო
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება