მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„ეროვნული სასწავლო გეგმის დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2016 წლის 18 მაისის №40/ნ ბრძანებაში ცვლილების შეტანის თაობაზე“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2022 წლის 8 ნოემბრის №119/ნ ბრძანების (www.matsne.gov.ge, 08/11/2022, სარეგისტრაციო კოდი: 430210000.22.022.018226) მეორე მუხლის მე-2 და მე-3 პუნქტები ჩამოყალიბდეს შემდეგი რედაქციით:
ბრძანების მიხედვით განისაზღვრა რომელი კლასებისთვის როდიდან უნდა ამოქმედდეს სტანდარტი
ამ ბრძანების პირველი მუხლის:
ა) პირველი პუნქტით გათვალისწინებული სტანდარტი ქართულენოვანი სკოლების I და II კლასებისთვის ამოქმედდეს 2023 წლის 15 სექტემბრიდან, III და IV კლასებისთვის 2024 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან;
ბ) მე-2 პუნქტით გათვალისწინებული სტანდარტი არაქართულენოვანი სკოლების/სექტორების I და II კლასებისთვის ამოქმედდეს 2023 წლის 15 სექტემბრიდან, III და IV კლასებისთვის 2024 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან;
გ) მე-3 პუნქტით გათვალისწინებული სტანდარტი ქართულენოვანი სკოლების I და II კლასებისთვის ამოქმედდეს 2023 წლის 15 სექტემბრიდან, III და IV კლასებისთვის 2024 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან, ხოლო არაქართულენოვანი სკოლების/სექტორების I და II კლასებისთვის ამოქმედდეს 2024 წლის 15 სექტემბრიდან, III და IV კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2026 წლის 15 სექტემბრიდან;
დ) მე-4 პუნქტით გათვალისწინებული სტანდარტი ქართულენოვანი სკოლების და არაქართულენოვანი სკოლების/სექტორების I და II კლასებისთვის ამოქმედდეს 2023 წლის 15 სექტემბრიდან, III და IV კლასებისთვის 2024 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან;
ე) მე-5 პუნქტით გათვალისწინებული სტანდარტი ქართულენოვანი სკოლების და არაქართულენოვანი სკოლების/სექტორების V და VI კლასებისთვის ამოქმედდეს 2025 წლის 15 სექტემბრიდან;
ვ) მე-6 პუნქტით გათვალისწინებული სტანდარტი ქართულენოვანი სკოლების III და IV კლასებისთვის ამოქმედდეს 2024 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან, ხოლო არაქართულენოვანი სკოლების/სექტორების III და IV კლასებისთვის ამოქმედდეს 2025 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2026 წლის 15 სექტემბრიდან;
ზ) მე-7 პუნქტით გათვალისწინებული სტანდარტი ქართულენოვანი სკოლების I და II კლასებისთვის ამოქმედდეს 2023 წლის 15 სექტემბრიდან, III და IV კლასებისთვის 2024 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან, ხოლო არაქართულენოვანი სკოლების/სექტორების I და II კლასებისთვის ამოქმედდეს 2024 წლის 15 სექტემბრიდან, III და IV კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2026 წლის 15 სექტემბრიდან;
თ) მე-8 პუნქტით გათვალისწინებული სტანდარტი ქართულენოვანი სკოლების I და II კლასებისთვის ამოქმედდეს 2023 წლის 15 სექტემბრიდან, III და IV კლასებისთვის 2024 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან, ხოლო არაქართულენოვანი სკოლების/სექტორების I და II კლასებისთვის ამოქმედდეს 2024 წლის 15 სექტემბრიდან, III და IV კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან და V და VI კლასებისთვის 2026 წლის 15 სექტემბრიდან;
ი) მე-9 პუნქტით გათვალისწინებული სტანდარტი ქართულენოვანი სკოლების I-IV კლასებისთვის ამოქმედდეს 2023 წლის 15 სექტემბრიდან, V და VI კლასებისთვის 2024 წლის 15 სექტემბრიდან, ხოლო არაქართულენოვანი სკოლების/სექტორების I-IV კლასებისთვის ამოქმედდეს 2024 წლის 15 სექტემბრიდან, V და VI კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან;
კ) მე-10 პუნქტით გათვალისწინებული სტანდარტი ქართულენოვანი სკოლების I-IV კლასებისთვის ამოქმედდეს 2023 წლის 15 სექტემბრიდან, V და VI კლასებისთვის 2024 წლის 15 სექტემბრიდან, ხოლო არაქართულენოვანი სკოლების/სექტორების I-IV კლასებისთვის ამოქმედდეს 2024 წლის 15 სექტემბრიდან, V და VI კლასებისთვის 2025 წლის 15 სექტემბრიდან;
ლ) პირველი – მე-10 პუნქტები, ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების სახელმძღვანელოს გრიფირების გამოცხადების მიზნებისთვის, ამოქმედდეს გამოქვეყნებისთანავე.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ხელფასები სკოლებში 26-27 იანვრისთვის ჩაირიცხება“ - სამინისტროს განმარტება
„არებისთვის“ რომელ მოსწავლეებს ენიშნებათ გამოცდა და აქვს თუ არა მნიშვნელობა, საგანი ერთი სემესტრი ისწავლება თუ - ორი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აქტივობებს ჰქონდა როგორც სასწავლო-შემეცნებითი ასევე გასართობი სახე
გადაწყვეტილება სკოლამ მშობელთა კომიტეტთან შეთანხმებით მიიღო
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება