მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
- გაიხსენეთ სკოლის პირველი დღე როგორც მოსწავლემ და როგორც დირექტორმა/პედაგოგმა?
- ძალიან მრცხვენოდა, ვერ ვეცნობოდი თანატოლებს. როგორც მასწავლებელს, დიდი ინტერესი მქონდა ახალი საქმისა და კოლეგების მიმართ.- თქვენი საყვარელი მწერალი/პოეტი:
- კონსტანტინე გამსახურდია.
- თქვენი საყვარელი წიგნი:
- კონსტანტინე გამსახურდიას „ დიდოსტატის მარჯვენა“,
- რომელი მასწავლებელი გიყვარდათ სკოლაში და რატომ?
- ჩემი სკოლის მაშინდელი დირექტორი შოთა გორგილაძე. ღიმილიანი, კეთილი და სამართლიანი პიროვნება.
- რა გინდოდათ რომ გამოსულიყავით და რატომ?
- მასწავლებლობა თავიდანვე მომწონდა, ბავშვები სუფთა, უცოდველი და მოუსვენრები არიან.- თქვენი საყვარელი საგანი:
- ქართული, ისტორია- სამი მთავარი რჩევა, რომელსაც თქვენს მოსწავლეებს მისცემდით?
- იყავი ყურადღებიანი, იკითხე მხატვრული ლიტერატურა. არ მიეჯაჭვო ტელეფონს.- სად იმოგზაურებდით და რატომ?
- საქართველოს ყველა კუთხეში, განსაკუთრებით, სვანეთში.
- როგორ დაახასიათებდით საკუთარ თავს?
- მიყვარს კითხვა, მსიამოვნებს, რომ ბავშვებს რაიმეს ვუხსნი, ასეთ დროს ბევრს ვლაპარაკობ.
- რომელი დღესასწაული გიყვართ გამორჩეულად და რატომ?
- ძალიან მიყვარს გაზაფხული, ასე რომ მარტის დღესასწაულები მიყვარს.
- ნატვრის თვალი რომ გქონდეთ, რას ინატრებდით?
- მშვიდობას, ჩემი საყვარელი ადამიანების ჯამრთელობას.
- რას აკეთებთ თავისუფალ დროს?
- საოჯახო საქმეებით ვკავდები, მერე ვკითხულობ, ტელევიზორს ვუყურებ.
- რაზე ოცნებობთ?
- არ იყოს ომი, ტრაგიკული შემთხვევები. მქონდეს კარგი ურთიერთობა ოჯახში და ახლობლებთან.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
NAEC მასწავლებლებისთვის ვაკანსიას აცხადებს- ტესტური დავალებები 13 საგანში შეიქმნება მე-6 და მე-10 კლასების მოსწავლეებისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მიზანი იყო შეკრება-გამოკლებაზე ცოდნის განმტკიცება