„დედა შეეცადა პატარა ნიკოსთან ეთამაში, მაგრამ ვერ შეძლო, ის მხოლოდ კუბიკებს ურტყამდა ერთმანეთს და არაფერს არ ამბობდა. მაგრამ, დედა უფრო მშვიდად და კარგად რომ დაკვირვებოდა დაინახავდა, რომ
დალოდება კომუნიკაციის და ენის განვითარების ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ხერხია. დალოდება არა მხოლოდ ბავშვის ინიციატივას ახალისებს, არამედ მას ასევე აძლევს დროს პასუხის გასაცემად ან რაიმეს სათხოვნელად. როდესაც ელოდები, შენ ბავშვს აძლევ დროს გამოიჩინოს ინიციატივა და ჩაერთოს აქტივობაში. ლაურა ძალიან ცდილობდა 4 წლის ძალიან მორცხვი მეგი აელაპარაკებინა ძერწვის აქტივობისას, ამიტომ მას ძალიან ბევრ შეკითხვებს უსვამდა: „რა, ფერია, ეს მეგი? რის გაკეთებას აპირებ ამისგან? მოგწონს ამით თამაში?“. მეგი ლაურას პასუხს არ სცემდა.მნიშვნელოვანია ლაურა მეგის დაელოდოს და მისცეს დრო მასალის „გამოსაკვლევად“ და კომუნიკაციის ინიცირებისათვის. ამისათვის ლაურამ:
უნდა შეწყვიტოს ლაპარაკი წინ გადმოიხაროს და ინტერესით დაელოს!
უფროსები, როგორც წესი, ერთ წამს აძლევებ ბავშვებს პასუხის გასაცემად, შემდეგ კი შეკითხვის გამეორებას, გადასხვაფერებას იწყებენ ან თავად სცემენ პასუხს შეკითხვაზე.1 წამი ძალიან, ძალიან ცოტა დროა. სანამ ბავშვი პასუხს გაგცემთ დაითვლეთ გულში 10-მდე, ნუ გააკეთებთ ნურაფერს, შეხედეთ ბავშვს ინტერესით, არ დაილაპარაკოთ, სანამ ბავშვი ინციატივას არ გამოიჩენს ან სანამ არ მიგითითებთ, რა აინტერესებს (ცხადია, ყველა ბავშვის შემთხვევაში, გულში 10-მდე დათვლის საჭიროება არ დგას, მაგრამ საკმაოდ ბევრი ბავშვის შემთხვევაში ამ სტრატეგიას დიდი ძალა აქვს).