მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის მიხედვით, 5 წელში ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების მასწავლებლების ანაზღაურება საშუალოდ 44%-ით გაიზარდა.
თუმცა, უნდა აღინიშნოს რომ პედაგოგების ხელფასი ძირითადად სტატუსის დანამატის ხარჯზე იზრდება და არა საბაზო ანაზღაურების.
საჯარო სკოლის მასწავლებლები საბაზო და სადამრიგებლო ანაზღაურების გაზრდას ითხოვენ, ვინაიდან დანამატის მისაღებად მათ სრული საათობრივი დატვირთვა უნდა ჰქონდეთ, რაც ხშირად შეუძლებელია, სხვადასხვა გარემო პირობების გამო. აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით რამოდენიმე თვის წინ განათლების მინისტრის მოადგილის, თამარ მახარაშვილის წერილიც გავრცელდა, სადაც საუბარი იყო პედაგოგთა ერთიანი სახელფასო პოლიტიკის შექნაზე იყოსაუბარი. წერილში ასავე წერა, რომ იგეგმებოდა სადამრიგებლო დანამატის გაზრდაც.
აღნიშნულ საკითხებზე ახალ მინისტრს, გიორგი ამილახვარს ჯერჯერობოთ არაფერი უთქვამს. ერთადერთი რასაც უწყების მიერ გავრცელებული პრესრელიზიდან ვიგებთ, ის არის რომ ბოლო 5 წლის განმავლობაში სკოლის მასწავლებლის ანაზღაურება საშუალოდ 44%-ით გაიზარდა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„ხელფასები სკოლებში 26-27 იანვრისთვის ჩაირიცხება“ - სამინისტროს განმარტება
„არებისთვის“ რომელ მოსწავლეებს ენიშნებათ გამოცდა და აქვს თუ არა მნიშვნელობა, საგანი ერთი სემესტრი ისწავლება თუ - ორი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აქტივობებს ჰქონდა როგორც სასწავლო-შემეცნებითი ასევე გასართობი სახე
გადაწყვეტილება სკოლამ მშობელთა კომიტეტთან შეთანხმებით მიიღო
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება