მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N117 საჯარო სკოლის დირექტორი - მაია მეტონიძე, ასევე მათემატიკის წარმატებული პედაგოგი გახლავთ, რომელიც მოსწავლეებში სწავლის წყურვილის გაღვივებასა და მოტივაციის ამაღლებაზე აქტიურად ზრუნავს. ის, კოლეგებს, მასწავლებლებს, ცოდნასა და გამოცდილებას აქტიურად უზიარებს, თუ როგორ შეიძლება ბავშვები სწავლით დააინტერესონ და მარტივად შეასწავლონ ახალი მასალა.
ის სწავლებისას საინტერესო და მრავალფეროვან მეთოდებს იყენებს, რომლებიც მოსწავლეებს ახალი მასალის დამახსოვრებას უმარტივებს. ამჯერად, მან საინტერესო სტატია - „როგორ გავხადოთ სახალისო მათემატიკის სწავლება“, მოამზადა, სადაც მოსწავლეებთან დაკავშირებით, პედაგოგებს თავის გამოცდილებასა და საინტერესო მიგნებებს სთავაზობს.
„პირველკლასელთათვის უმნიშვნელოვანესია სასწავლო პროცესში ფონოლოგიური უნარ-ჩვევების განვითარება. მათ უნდა გამოუმუშავდეთ აქტიურად და გულისყურით მოსმენის უნარი. შეიძლება ბევრი ჩვენგანი ფიქრობს, რომ პირველკლასელს უკვე განვითარებული აქვს ყურადღებით მოსმენის უნარი, მაგრამ მას აუცილებელად სჭირდება გავარჯიშება. ფონოლოგიური უნარ-ჩვევების განვითარებისათვის საუკეთესო საშუალებაა მოსწავლეებს ჩაუტარდეთ მოსმენაზე ორიენტირებული აქტივობები. მათ წაკითხული ტექსტის მიხედვით უნდა შეძლონ გარითმული სიტყვების ამოცნობა, მიხვდნენ, ერითმება თუ არა ტექსტში დასახელებული სიტყვა მათ მიერ დასახელებულ სიტყვას. რითმის ცოდნა ნამდვილად არის ადრეული ფონოლოგიური უნარი. გარითმული სიტყვების ამოცნობა და დასახელება მოსწავლეებისათვის სწავლების პროცესს უფრო სახალისოს ხდის. კერძოდ, მე როგორც მათემატიკის მასწავლებელი, პირველკლასელებს ვასმენინებ ლექსებს, რომლებშიც დასახელებულ სიტყვებს ერითმება რიცხვები, თანაც ტექსტის შინაარსიის მიხედვით მათ სჭირდებათ შეკრება - გამოკლების შესრულებაც“, - წერს დირექტორი, მაია მეტონიძე.
იხილეთ სტატია ბმულზე
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
ეს არის ის საბოლოო შედეგი, რომლითაც დგინდება, გადალახა თუ არა გამოცდებში მონაწილემ ზღვარი ტესტის ამა თუ იმ ნაწილში
„რეკომენდებულია, სხვადასხვა საგანს ერთი მასწავლებელი ასწავლიდეს“ - რვა საგნობრივი ჯგუფი ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით
სკოლაში კურსდამთავრებულებს გულმხურვალედ გულშემატკივრობენ
„მგონი, არც არავის უნდა ეწყინოს, თუ ასე დაუძახებენ, რადგან ერთგვარი ტრადიციაა“
ექსპერტი მასწავლებლები კარგად ფლობენ პედაგოგიურ თეორიას, იციან როგორ შეიმეცნებენ ბავშვები და მოზარდები
„სკოლაში სულ მეცადინეობა მიწევს და ბაღში ბევრი გასაფერადებელი გვქონდა, ვხატავდით, კიდე სასრიალოები იყო და გართობა“